15 Mart 2013 Cuma

, , ,

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları: Aşkın Kollarında - Julianne MacLean | Kitap Yorumu


Konuşan Kitaplar ile Blog Turlarının bu seferki turunda harika bir aşk romanıyla karşınızdayız! Aşkın Kollarında kitabıyla Viktoryan döneminin harika ortamına gireceksiniz! Kitabın yorumunu okumadan önce kitap tanıtımını okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Tura katılan diğer bloglara da uğramayı unutmayın. Tur Takvimimize yorumdan sonra ulaşabilirsiniz :))

Gelelim Aşkın Kollarında kitabı yorumuma...


Orjinal Adı: An Affair Most Wicked
Bağlı Oldığu Seri: Amerikan Varisleri #2 
( American Heiresses #2)
Yayın evi: Ephesus Yayınları
Yazar: Julianne MacLean
Tür: Romantik/Romantik-Tarihsel
Sayfa: 374
GR Puanı: 3.72

Kitap Yorumum:

Aşkın Kollarında... ilk sayfalarda sizi kendine bağlayan ve okudukça okuyasınız gelen bir kitaptı! Aşklı meşkli kitapları çok nadir okuyorum o yüzden bu kitaba da ön yargılı olarak bakmıştım ama bütün o ön yargılarımı yıkıp geçti diyebilirim. Kitaptaki karakterlere, kitabın yazımına vs. konulardan öyle çok bahsetmek istiyorum ki hangisini önceden söylesem bilemedim açıkçası. Ama ben size ilk olarak kısaca bir konusundan bahsetmek istiyorum;
"...Belki de bu yalnızca sahip olunamayacak bir şeye sahip olmak için duyduğum aptalca bir arzudur.Rüzgara ya da güneşe sahip olmak gibi." (sayfa 115)
Clara Wilson bir Amerikan varisidir. Kendine eş aramak ve geçmişinden uzaklaşmak için kendini İngiltere'de bulur. İngilterede ablası Sophia'nın yanına gelir. Ablası da bir zamanlar Amerikan varisiydi. O da 1. kitabımızda çok güzel bir evlilik yaparak evlendi. Ben 2. kitabını bitirdikten sonra zaten direkt olarak 1. kitabını okumaya giriştim. Yani merak edenleriniz varsa bu serili bir kitap fakat isterseniz 2. kitaptan başlasanız bile seriden kopmuş olmuyorsunuz. Çünkü olaylar farklı farklı konular olduğu için bu sizin için bir sorun teşkil etmiyor. 
Neyse ben konuya döniyim :D Evet Clara'dan bahsediyordum. Kendisi çok güzel bir kız ve bütün gözler onun üzerinde. Kitap Clara'nın yanlış baloya gitmesiyle başlıyor. Kendine eş bulma umuduyla giden bizim Clara bir beyefendi onu dansa davet edince kabul ediyor haliyle. Tabi bu beyefendinin aklında başka şeyler var. Meğersem kızımız yanlış baloya gitti demiştim ya işte bu gittiği balo bir nevi herkesin rahat davrandığı ve kaçamak yakmak için idaeal bir ortam olan bir baloymuş. Şöyle açıklarsam genellikle evli kadınların gittiği başka adamlarla ilişki yaşadıkları bir ortam. Hemde hiçbir gizli saklıya önem vermeden...

Neyse işte bu bizim kızı dansa kaldıran adamda Clara'yı o kadınlardan biri sanınca işler değişiyor tabii... Son anda neler olduğunu çakınca bizim bu yakışıklımız Clara'ya burdan gitmesini ve bu olayın hiç yaşanmamasını istiyor. Fakat Clara bu beyefendiye tutulmuş durumdadır. Balodan gittikten sonra beyefendinin kim olduğunu öğrenmeye çalışır. Peki kim bu yakışıklı?? Tabiki de Rawdon Markisi Seger Wolfe'dur. Seger de bu bizim kıza hafiften bir vurulsa da o böyle ilişkileri çoktaaan geri plana itmiş ve sadece zevk için takılan bir adama dönüşmüştür. Tabi Seger de çok önceleri aşık olmuştur. Ama onun aşkı kalbine gömülü :D                                                               Neyse Seger de bu genç Amerikan varisinin ismini öğrenir ve bir başka baloda bizimkiler yine buluşurlarr...!!Zaten ne zaman buluşacaklar diye kitabın sayfalarını öyle hızlı okuyorsunuz ki. Meraktan sırf böyle gidiyor yanii :D Ve bizim Clara da sonunda Seger'in ismini öğrenir ve tabiri caizse bizim lafımızla abayı yakarr!! Ee biz okuyucularında tutulması elde değil. Ben şahsen adama bayıldımm! 
Ah, kimi kandırmaya çalışıyordu ki? Clara onu unutmanın nefes almayı unutmaktan farksız olduğunu biliyordu. (sayfa 116)
Arka plandaki karakterlerimiz Clara'nın ablası Sophia var. Kocası James... Erkek tarafında Seger'in üvey annesi ve üvey annesinin yiğeni... Onlara arka plandaki karakterler dediğime bakmayın aslında bu romandaki en can alıcı kısımlarda yer alıyorlar. Hele bu yiğen var yaa!! O üvey annesi yinee...!! Söz söylemek istemiyorum spoiler yememeniz için :D

Bana kalırsa ben bir kere daha bu hızla kitabı okurum. O kadar çok sevdim ki... Seger'in kendine bir türlü aşık olduğunu itiraf edememesi ve eski aşkını hala sevdiğine inanması... Az kalbini kırmadı Clara'nın neysee... Clara zaten sırılsıklam aşık... Ama Seger'in sevgisini kazanmak için her şeyi yaptı... Ben bile yapmazdım bu kadar... 

Alın okuyun hiç vakit kaybetmeden diyorum sevgili kitap kurtları. Belki sizde içinizdeki aşkı uyandırabilirsiniz...
Aşkın sadece ihtimali yeterli olabilir miydi? Seger gibi bir adamla böyle bir risk alabilir miydi? (sayfa 198)
DipNOT: Kitap kapağındaki kızı çok beğendim. Hele o maske... Gerçekten kapak benden 5te 5 aldı. Kitabın yazı fontu da iyi ne çok küçük ne çok büyük tam kıvamda yani :D  1-2 günde rahatça bitirebileceğiniz harika bir historical roman :D Ben bu tarza çok sardım sanırım. Hatta böyle tarzlardan önerdiğiniz bir kitap varsa listeye hemen ekliyorum. Araştırmadayım... Yeni bir internetten sipariş yapabilirim. Bekleyin... ;)

- Puanım -


Tur Takvimimiz

14 Mart 2013 

15 Mart 2013

Farklı Bloglara Gezi - http://gokkusagindakisonrenk.blogspot.com 
Film olsaydı – http://tugceninkitapligi.com 
Kitap Yorumu – *9 Blog Birden

*9 Blog'un yorumlarını bir arada http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinde bulabilirsiniz...
*Ephesus Yayınları'na blog turdaki katkılarından dolayı teşekkür ederiz...

0 yorum:

Yorum Gönder