2013 Mart Ayında Neler Okumuşum?

1 Nisan 2013 Pazartesi


Herkese merhaba!!

Evet bir ay daha geride kaldı. Şöyle bir geriye baktığımda güzel kitaplar okumuşum. Az kitap okuduğumu ve daha fazla okumalıyım dediğim bir ay yine. 5 kitap görmek istiyorum artık!(kendime gaz veriyorum :D ) Neyse, bakalım neler okumuşum?:


Bu okuduklarımdan hangisi sende daha çok etki bıraktı diye sorucak olursanız, hemen söylemek istiyorum. Puanlamamda da belli olduğu üzere Aşkın Kollarında - Julianne MacLean !! Benden 5 puan aldı ve gerçekten bir historical- romantic kitap olarak çok yüksek bir puan aldı. Normalde her zaman diyorum ve yine diycem aşk romanları okumazdım. Fakat bu kitap gerçekten çok harikaydı. Öyle bir aşk vardı ki... Gerçekten de kitaplardaki aşkları kıskanmakta haklı olduğumuzun bir kanıtı diye düşünüyorum.

Ve bunu demeden edemiycem, en çok hayal kırıklığını Fısıltı - Becca Fitzpatrick kitabında yaşadım. Beklediğim bir final kitabı değildi. Yorumumu okumak için tık tık!

Şimdilik benden bu kadar. Umarım Nisan ayında daha fazla kitap okurum :))
Bol bol kitap okuyun!!


2 yorum :

  1. Bende normalde aşk kitapları okumam, okuyamam. Uykum geliyor okurken. Ama senin tavsiyene uyaraktan Aşkın Kollarında`yı okuyacağım. Benimde okuma hızımda büyük bir düşüş var. kısa zamanda düzeliriz umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kesinlikle okumalısın. Pişman olmazsın :D ( Eğer pişman olursan bana söyleme lütfen hahahha ) düzeliriz düzeliriz yaa :))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs