Kırık Kalpler Tamircisi - Melissa Senate | Kitap Yorumu

5 Nisan 2013 Cuma


Orjinal Adı: The Secret of Joy
Yazar: Melissa Senate
Yayın evi: Martı Yayınları
Tür: Romantik, gizem
Sayfa: 416
GR Puanı: 3.56

Kitap Yorumum:

Bazen sebebini bilmediğiniz halde tüm doğrular gözünüze yanlış görünmeye başlarsa, biraz durup olayların netleşmesini, kendiliğinden düzelmesini bekleyebilirsiniz. (sayfa 69 )
Kitabımız Rebecca'nın üvey kız kardeşinin olduğunu nasıl öğrendiğini anlatmasıyla başlıyor. Annesi ölmüş ve babası da kanser hastasıdır. Bir gün babasının yanına hastaneye ziyarete giden Rebecca babasının kulağına fısıldadığı bir sırla şok olur! Rebecca daha çocukken bir kız kardeş istemeye başlar. Hep bir kız kardeş özlemi çeker. Onunla ilgili hep hayaller kurar. Ama babası ölmeden önce ona söylediği sırla mutlu olsa mı yoksa üzülse mi bilemez. Bir üvey kız kardeşi olduğu ve ona vermesi gereken mektuplar olduğunu bilen Rebecca sonunda kız kardeşini aramaya gider. 

Arkadaşı Charlotte'in yardımıyla üvey kardeşinin - yani Joy'un - adresini bulurlar. Rebecca'nın erkek arkadaşı Michael kız kardeşini bulmamasını , onun sadece babasının mirasını alıcağını , kötü olduğunu falan böyle bahaneler söyler. Ama Rebecca bu şansı değerlendirmek ve Joy'u bulmakta kararlıdır. Böylece Joy'a doğru yol alır...

"Sen ve kocan..." Joy onu susturmak için sağ elini havaya kaldırdı. "Yalnızlar turunun ilk kuralı, tur rehberi hiçbir şekilde içler acısı aşk hayatından, ayrılığından ve her ne kadar kocası halen aynı evde yaşıyor olsa da yaklaşan boşanma davasından bahsetmez. Bu arada kocanın bodrumda yaşadığını da belirtmeliyim." (sayfa 102)
Kitap Rebecca ve Joy'un arasındaki ilişkiden ve birbirlerini gerçekten kardeş olarak görebilecekler mi diye meraklandırıyor. Joy çok farklı biri. Karakteri okurken yazar öyle ilginç biri yapmış ki gerçekten bu kitabın okunmasındaki etkenlerden biri. Ve diğer karakterler de var. Mesela Theo... Joy'u tanımaya çalışırken aslında bir bakıma ona çok yardımcı olan ve ona umut veren kişi. Kendisi yakışıklı da :D:D

Ve Joy'un işi de çok güzel. Bir nevi ilişkilerinde problemler yaşayan insanlara yardım ediyor.Yada yanlız yaşayanlara ' Yalnızlar Turu ' adı verdiği bir geziyle kendi ruh eşlerini bulmalarını sağlıyor. İlk okuduğumda bunun çılgınca bir fikir olduğunu ve aslında sonradan da gerçekten böyle bir şey bizim ülkemizde olsa katılım olur muydu diye merak ettim. Kendi mesleğini üretmiş ve az katılım olsa da bunda başarılı. 
Clinton öne doğru eğilerek, "İki kez," dedi. "Ama her iki boşanmamın da faili ben değilim. Verdiğim sözlere hep sadık kaldım. İlk karım orduda olmama bir türlü alışamadığı için benden ayrıldı. Bu yüzden ikinci karımı ordudan seçtim, o da komutanıyla beni aldattı." (sayfa 116)
Bu turlarda harika insanlar var. Onların anlaşmalarına , iletişimlerine, umutlarına ve yıkılışlarına şahit oluyoruz. Bazen de öfkeleniyorsunuz. Benim tepkilerim aşırı olduğundan özellikle insanlardan " Bu kız ne saçmalıyor böyle??" bakışlarına maruz kaldım. 

Boş zamanınızda şöyle kendinizi kasmadan , rahatça okunabilecek güzel keyifli bir kitaptı. İlişkiler yönünde fikir alabileceğiniz bir kitap ve aşk üzerine kurulu bir kitap... Tavsiye edilir :))

-Puanım-

2 yorum :

  1. merhaba sizi takibe aldım bana da buyurmaz mısınız
    http://myworldinthebooks.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. gördüm bu kitabı , baktım almadım keşke alsaymışım:)

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs