Ne Okuyorum? | İnsan Sürümü: 0.4 - Mike Lancaster

15 Nisan 2013 Pazartesi


İnsan Sürümü: 0.4 dün akşam gözüme takıldı ve okumaya başladım. Hoş bir konusu var. Bilim kurgu sevenler bayılıcaktır eminim. Yalnız bir özelliği var o da kitabın 222 sayfa olması! 
Böyle bir kitabın az sayfalı olması beni şaşırttı açıkcası. 
Neyse onun dışında çok güzel gidiyor. Şuan 55. sayfadayım. Heyecanlı bir yerde kaldı. 
Aklım kitapta... Öyle işte :D
Altın Kitaplar'ın incelemem için gönderdiği bu kitabın yorumunu da sanırım en geç hafta sonu blogda görebilirsiniz. Şimdi ben kitabıma geri dönüyorum :))

4 yorum :

  1. Henüz piyasaya verilmemiş bir kitap değil mi? Yoksa gözüden kaçmazdı herhalde. Ben de okumalıyım diyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Piyasada var canım. Bilmem belki gözünden kaçmıştır. İnce bir kitap tabi olabilir :D Bilim kurgunun dibi diyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Çok ilgimi çekti kitap :3 Listeme ekledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle kapağı gerçekten çok ilgi çekici :D ( yine kitap kapağı hastalığım ve ben :D )

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs