3 Nisan 2013 Çarşamba

, , , ,

Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri Filminin 2. Fragmanı Yayınlandı!!






Yine güzel bir serinin daha filmi çıkıyor. Bu seferki serimizin ismi: Ölümcül Oyuncaklar. 23 Ağustos 2013'de vizyona giricek olan Kemikler Şehri'nin artık hepimiz filminin çıkacağını biliyoruz ve meraklı bekleyişler sürüyor. Geçtiğimiz günlerde Kemikler Şehri'nin 2. fragmanı yayınlandı. Belki izleyenleriniz vardır. Ben gerçekten bu 2. fragmana daha çok bayıldım. 1. sinde fazla detay yoktu. Ama bu fragmanı seviceğinize eminim. Sanki kitaba yeniden bir göz gezdiriyormuşum gibi hissettim. Tabi bütün sahneler kitapla aynı değil. Ama kitaba sadık kalınmaya çalışılmış belli. Merakla bekliyorum ben. Çıktığı ilk gün gitmeyi düşünüyorum. Bakalım...

Siz fragmanı beğendiniz mi? Ve seriyi hala okumayan var mı ??


7 yorum:

  1. Ağustos'a kadar nasıl bekleyeceğiz? :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh işte o bekleme işi gerçekten zor ama yapacak bir şey yok maalesef :(

      Sil
  2. vay vay vay tamda benim tarzım bir film süpperrrr :) Kitabını okumadım ama filmi kaçırmam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabını da okumalısın o zaman!! Film fragmanını bu kadar beğendiysen :))))

      Sil
  3. kitabı ile filmi tamamen aynımı ben filmini izledim ve 2. kitabını aldım 1. kitabı alıp mı okıyım yoksa 2 yi mi okıyım kısacası oyuncak kemikler şehri filmi 1. kitabıyla aynı mı lütfen cevaplarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence birinci kitabı mutlaka okumalısın çünkü filmde çok önemli noktalar atlanmış yada başka türlü yansıtılmıştı.

      Sil
  4. oyuncak kemikler şehri filmi ile kitabı aynı mı ?

    YanıtlaSil