Sen Yenisin Galiba: Kitap! :D

6 Nisan 2013 Cumartesi


Bu hafta çok güzel geçti benim için. Nedeni eh malumunuz kitaplar :) Her gün kapıda bir kargo ve kargoda kitap olunca insan bir seviniyor tabii. Yukarıda gördüğünüz 3 kitap bu hafta geldiler ve çok şirin duruyorlar. Hele en altta gördüğünüz o kalın kitap! Ne zamandır bu boyutlarda bir kitap okumamıştım. Ve Artemis Yayınları uzun zamandır kitaplığıma uğramıyordu. Eh bakalım bunu beğenecek miyim?


İnsan Sürümü 0.4 için ilk önce kapağına bayıldığımı belirtmeliyim. Resmen gel beni oku diyor :))
Harika bir konusu var. Altın Kitaplar'ın yolladığı bu harika kitap için teşekkürler!

Gölgelerin Yolu bayağı kalın olan ve Artemis Yayınları'ndan çıkmış bir kitap.
Kapağını çok beğenemesem de konusunu çok beğendiğimi söylemeliyim. 
Okumaya başladım bile!

Gizli Miras, Ahmet Karayün'ün kaleminden çıkan ve 
Adom Yayıncılık'tan bana gelen bir kitap.
İlk defa Ahmet Karayün'ün bir kitabını okuyacağım.
Bakalım...Yorumumu bekleyin :)


Şimdilik bu kadar.
Keyifli hafta sonları dilerim :)


4 yorum :

  1. Kalın kitapları çok severim ben de :) İnsan Sürümü 0.4 ilgimi çekti, yorumunu merakla bekliyorum. Keyifli okumalar canım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ediyorum gerçekten. Teşekkürler :))

      Sil
  2. iyi okumalar.. bence de çok güzel görünüyorlar...

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs