1 Mayıs 2013 Çarşamba

, , ,

2013 Nisan Ayında Neler Okumuşum?




Nisan ayı bayağı uzun bir aydı benim için. Ama bu uzun ayı değerlendiremediğimi düşünüyorum. Bu yukarıda gördüğünüz 3 kitabı nisan ayı içerisinde okudum. Hepsinin de konuları farklıydı. Geriye baktığımda okuduğum kitaplardan en sevdiğim, en akılda kalıcı kitap İnsan Sürümü 0.4'tü. Yorumunda da dediğim gibi uzun zamandır bilim kurgu kitabı okumuyordum. Ve kitabı doya doya okudum diyebilirim. Tek sorun kalın olmamasıydı. Okuduktan sonra yine bir daha okumaya başlasam mı diye düşündüm açıkcası. Bilim kurgu seven herkes bu kitabı okumalı! 

Neler Okuyorum?

Evet... Neler okuyorum neler :D Biliyorsunuz ben öyle tek bir kitaba bağlı kalamıyorum. Bu yüzden de bayağı bir kitap var. Öncelikle Ephesus Yayınlarından Beyaz Helsinki kitabını okuyorum. Ama onu gelen yorumlardan serinin 1. ve 2. kitabını okuduktan sonra okumaya karar verdim. Onu şimdilik bir kenara koydum diyebiliriz. 
Bir başka okuduğum kitap ise Obsidiyen!! Eh malumunuz herkesin dilinde olan bir kitap. Ve kısa bir süre önce de 2. kitabı çıktı. Benimde elimde vardı. Daha fazla okumadan duramadım ve başladım.

Bir diğer kitap ise Yağmur Sonrası. Arkadya Yayınları'ndan çıkan yine püsküllü ayracı olan yeni bir kitap. Benim elime dün geçti. Şöyle bir incelerken kitabı birden okumaya başladım. İlgi çekici bir konusu var. Onun da en kısa zamanda yorumunu yazmayı düşünüyorum. 
Şimdilik bu kadar sanırım. Daha da okunucak kitaplar var. Hep olucak :))

2 yorum:

  1. Gölgelerin yolu Gr'de de çok düşük hiç elim gitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudukça daha da kötüye gitti sanki ama... Bilemiyorum tabi ama ben tavsiye etmiyorum :/

      Sil