25 Mayıs 2013 Cumartesi

, ,

Cumartesi İlk 10: En Sevdiğim Yazarlar



Sihirli Kitap'ın her cumartesi yaptığı etkinliğinde bu sefer de " En Sevdiğim Yazarlar" konusunu işliyor. Katılmadan duramadım. Bakalım benim sevdiğim yazarlar kimler?

1-) Tess Gerritsen 
Tıbbi gerilimde 1 numara bir yazar kendileri. Neredeyse bütün kitaplarını okudum. Beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Tess Gerritsen gördüğünüz yerde direkt o kitabı alın derim ;)

2-) Rachel Caine 
Morganville Vampirleri Serisinin yazarı ve ben o seriye bayılıyorum. Ülkemizde 10 kitabı çıktı. Yayın hakları Artemis Yayınları'nda olan bu serinin yurt dışında 15 kitaba kadar gidiyor. Yazar devam ediyor mu tam olarak bilmiyorum ama okunası bir seri, okumayanlara duyurulur.

3-) Cassandra Clare
Clare'i ilk önce Ölümcül Oyuncakları Serisi ile tanıdım. Gölgeavcıları yeni bir tür olunca konusunun farklı olması ilk odak noktası oluyor. Daha sonra yan serisi Cehennem Makineleri çıkınca daha çok bu seriye bağlandım. 3. ve son kitabı Mekanik Prenses'in ülkemizde çıkmasını bekliyorum.

4-) Harlan Coben
'Kapan' , 'Geri Dönüş' , ve 'Oyunbozan' kitaplarını okudum.  3'ü de çok güzel bir polisiye - gerilim kitabıydı.

5-) Becca Fitzpatrick
Hush Hush Serisinin yazarı. Bilmeyen var mıdır bilemiyorum. Pegasus Yayınları'ndan çıkan seri son buldu. Özellikle son kitap beklenmedik bir son ile bitmişti. En sevdiğim ve en önemli özelliği ciltli olması.

6-) Suzanne Collins
Açlık Oyunları Serisi desem herhalde herkes bilir. Kitapları ve kitaptan uyarlama filmi çok konuşuldu. Herkes bu seriyi bilir. Bu yüzden Suzanne bu listede olmalı!

7-)Adam Fawer
'Olasılıksız' kitabını okudum ve o kitap bana yetti. Harika bir konusu ve olay akışı öyle rahat ki sanki bir aksiyon filmindesiniz ve bu 3 boyutlu. O sizin hayal gücünüze bağlı tabi :D

8-) Veronica Roth
"Uyumsuz!!!! "diye çığlık atmak istiyorum. İyi ki bu seriyi yazmış diyorum. Bizde serinin 1. kitabı yani Uyumsuz çıktı. 2.'yi bekliyoruz. Yayın hakları Artemis Yayınları'nda olan bu seri bir an önce çıkmalı!!

9-)Tami Hoag
'Şahitler Kulübü' kitabını okudum. Harika bir kitaptır. Tavsiye edilir ;)

10-) Cynthia Hand 
Koruyucu Serisinin yazarı. Serinin 1. ve 2. kitapları Dex yayınlarından çıktı. 3. kitabını bekliyoruz. Melekler ile alakalı bir fantastik kitap :)



0 yorum:

Yorum Gönder