18 Mayıs 2013 Cumartesi

'Ne Okuyorum?' Bölümüne Ne Oldu??



Merhabalar sevgili okuyucu! Başlık biraz garip ama bu yazıyı yazmalıyım dedim. İlk önce blogumun sağ tarafında genelde "KitapAyracı Ne Okuyor?" başlığı altında okuduğum kitabın resmini koyuyordum ama artık koymuyorum. Neden mi? Çünkü blogumda da birkaç kere bahsettiğim gibi birden fazla kitap okuyunca nasıl koysam karar veremedim açıkcası. Şimdi normalde bir kitap okusam tamam amenna ama işler bu boyuta dönüşünce bende "napıyım...napıyım" diye düşünüyordum ve sonunda bu bölümü kaldırmaya karar verdim.

Bilmiyorum iyi mi yaptım kötü mü fakat bu kitap okuma özelliğimi en azından 2 kitabı aynı anda okumaya düşürmek istiyorum. Şuan bi 4-5 tane var bu durumda olan kitabım. Rahatsızlık derecesine geldim ve yazmak istedim. Peki sen okuyucu böyle bir durumda kaldın mı hiç??

Not: Bu günü şikayet günü olarak adadım. Kitaplara kızıyorum. Neden bu kadar okunası olmak zorundalar!!! Hepsini aynı anda okumak istiyorum yaa :D


12 yorum:

  1. benim hiç içim rahat etmez o şekilde mutlaka birini bitirip diğerine geçiyorum evet sırada bekleyen merak ettiğim kitaplar oluyor ama ne yapalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke bende senin gibi tek kitapla sınırlı kalsam :)) Meraklı melehat ben :D:D

      Sil
    2. aynı şekilde iki kitap da okuduğum oldu üç de amma bu şöle biri roman sa diğeri şiir diğeri deneme şeklinde yani üçü de roman yada üçü de çok dikkat isteyen kitaplar değildi ben bu şekilde ayarlama yapıyorum çok da güzel oluyor

      Sil
    3. Aslında öyle de güzel fakat ben pek şiir kitabı okumuyorum. Ama bir yerden de başlamak lazım :)

      Sil
  2. 2-3 kitabı birden okumak, türleri aynıysa kafa karıştırıcı olabiliyor :/
    Goodreads'teki "currently-reading" kısmını blogunun yan tarafına ekleyebilirsin istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o nasıl olcakk?? Yapabilirsem süper olur gerçekten :D

      Sil
    2. Tamam buldum yeri :)) Teşekkürler!

      Sil
  3. İki kitabı aynı anda okuyamam veya daha fazlasını, ama bunu becerebilenlere bayılırım :) tek tek sırayla okuyorum yoksa keyif alamıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. GR profilinden, edit profile'a tıkla. Widgets bölümünde my books widget kısmı var biraz aşağıda. Oradan currently-reading'i seçince html kodu verecek. Bloguna da o kodu gadget olarak HTML/JavaScript kısmından yapabilirsin :) Biraz uzun oldu ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın ama hiçbir şey anlamadım. Tam olarak nereden currently-reading'i seçeceğiz? Bir de hangi html kodu alacağız. Ve biliyorsanız ne izliyorum kısmını da nasıl yapabilirim söylerseniz sevirinirim.

      Sil