15 Haziran 2013 Cumartesi

,

Cumartesi İlk 10: Bunları Alırdım


Bu hafta İlk 10'da "Bunları Alırdım" konusuyla listemizi hazırlıyoruz. Daha doğrusu bir kitapçıya girdiğinizde ve sadece 10 kitap alma şansınız olduğunda ( biliyorum bu çok zor bir seçim!) hangi kitapları alırdınız? Zor bir liste bizi bekliyor. Ben ilk 5 maddeyi  gerilim-polisiye türünde son 5 maddeyi ise karışık türlerden bir liste yapmayı planlıyorum. Bakalım ben neler alıyorum;


  1. Cehennem - Dan Brown                                                   
  2. Sesler - Arnaldur Indridason
  3. Otopsi - Keith Ablow
  4. Ben Öldürürüm - Giorgio Faletti
  5. Genetik Miras - William Landay
  6. Senden Önce Ben - Jojo Moyes
  7. Gözyaşlarımı Sildiğim Gün - Linda Howard
  8. Kolay - Tammara Weber
  9. Cam Şato - Sarah J. Maas
  10. Füzyon - Julianna Baggott

Eğer sizde katılmak istiyorsanız tık tık!

Herkese iyi hafta sonları dilerim! 

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bu güzel liste ve paylaşımın için teşekkürler. Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. Beğenmene sevindim :)
      Ziyaret edicem bloguna.

      Sil