26 Haziran 2013 Çarşamba

, , ,

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Aşk Adında Hayat - Michael Lee West | Alıntılar ve Playlist


Kısa bir aradan sonra blog turumuza Arkadya Yayınları'ndan Aşk Adında Hayat kitabıyla geri döndük!  Ben sizlere bu eğlenceli kitaptan birkaç alıntı sunucam. Aslında kitapta bayağı renkli yapışkan kağıtlar doldurdum. Ama özel olarak seçtiğim ve sizinde hoşunuza gidebileceğinizi düşündüklerimi seçtim.
Bu gün sadece ben yokum. Takvimimizde bakalım kimler varmış bu gün? ;

Takvim

25.06.2013

Kitap Tanıtım - Yorum Durağım
Ön okuma - Kördüğüm Hayaller
Çekiliş - Kitaplarım ve Ben

26.06.2013

Yazar Tanıtım Maria Puder Ölmedi
Alıntılar 1 - Kitap Sayfaları




ALINTILAR

  • Gülümsemişti. Ben de gülümsemiştim. Beni konuşturmak istiyorsanız, yemeklerden söz açmanız yeterliydi. (syf. 35) 
  • Eğer Bing bir kase tavuk çorbası olsaydı, tadına bakar ve 'Sanki bir şeyi eksik,' derdim. Belki biraz tuz, acı sos ya da bir tutam biber eklerdim. (syf. 36)
  • Benim diyet anlayışım iki kelime ile özetlenebilirdi: Acıktıysam yerim. (syf. 53)


  •  Gülünç, biliyorum. Doğru şarkı, yanlış adamdı. Kalbimin bir yere gittiği falan da yoktu. Onu bir kavanoza koymuş, üzerine sirke ve dereotu ekleyerek sonsuza dek turşusunu kurmuştum. (syf. 84)
  •  Hayatın çoktan seçmeli çözümler sunmaması ne kötüydü. Şayet sunuyor olsaydı, o bara hiç gitmemiş olurdum. (syf. 85)

  • Üzüntü üzüntüyü doğuruyordu. Sessizlik sessizliği, huzur da huzuru. Annem hep belayı çektiğimi söylerdi. (syf. 55) 


Aşk Adında Hayat kitabını okurken dinleyebileceğiniz bir Playlist'te var! ;

~ Playlist ~

  • Hold My Heart by Sara Barailles
  • Who Are You by Cary Brothers
  • All I Need by Within Temptation ( Bu şarkıyı çok seviyorum şahsen :D ♥)
  • Someone Like You by Adele
  • Swans by Unkle Bob 
  • Belong by Cary Brothers 
  • Wild Horses by The Sundays
  • Cut by Plumb
  • Ride by Cary Brothers
Listenin tamamına ulaşmak için tık tık!






Umarım alıntıları ve playlist beğenmişsinizdir. :D
Arkadya Kitap'a katkılarından dolayı teşekkür ederiz...

2 yorum:

  1. Kapağı çok güzelmiş :D Sanki listemde yeterince kitap yokmuş gibi bu kitabı da ekledim :D Kapağı bile beni al diyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal kapağı daha da güzel :D Bende o durumdayım yaa. Ekle, ekle artık nereye kadar bilemiyorum :D

      Sil