Yakında Çıkacak Olan Kitaplar Varmış!!! *.*

10 Haziran 2013 Pazartesi

Selam sevgili okuyucu. Bir süredir bloguma yazmıyorum, yazamıyorum. Aslına bakacak olursanız yazılacak çok şey var biriken. Ama bunları biraz ertelemek ve sadece kitap okumak istedim. Bloga yazmadım ama diğer blogları takip etmeyi unutmadım tabiki de.

Neyse bunları şimdilik bir kenara koyup kitaplara dalalım ve neler çıkmış neler oluyor şöyle bir gözden geçirelim.



Birçok yayınevi yeni kitaplar çıkarmaya son hız devam ediyor. Özellikle de bu yıl birkaç yeni yayınevinin daha çıkması biz kitap kurtlarına ayrı bir mutluluk oldu. Benim en çok sevdiğim yayınevleri arasında olan Martı Yayınları'ndan çıkan Kızım İçim Son Kez kapağıyla ve konusuyla yine bir ayrıcalık yaratıyor. 
Özellikle kapağındaki o Tess Gerritsen yorumundan sonra kitabı hemen almamak elde değil. Lisa Gardner'in kaleminden çıkan bu kitabın konusuna buradan ulaşabilirsiniz.


Diğer bir yeni çıkıcak olan kitabımız Aspendos Yayınevinden Yüreğini Aç.  Aspendos Yayınevi de takip ettiğim yayınevlerinin arasına girdi. Konusuna buradan ulaşabilirsiniz.Bakalım daha hangi kitaplar bizleri bekliyor...



Yine Martı Yayınları'ndan çıkıcak olan Aşkın Baharına Uyanmak güzel bir yaz kitabı gibi gözüküyor. 


Bu sene fark ettiğim bir yayınevi olan Altın Kitaplar'dan Savaş Tanrıları isimli kitap yakında çıkıcak olan kitaplardan biri. Konusuna buradan ulaşabilirsiniz.

Son olarak Dex Kitap'tan yeni bir kitap olmazsa olmazlardan :D Bu sene en sevdiğim yayın evi Dex oldu diyebilirim. Özellikle Lux Serisini çok kısa zamanlarda çıkarmaları ve 3. kitabınında hazira ayı sonunda çıkıcağını haberini de söyleyeyim. Yine Dex etiketiyle çıkıcak olan bir kitabımız da Yaratıcı. Gennifer Albin'in yazdığı ve kapak tasarımını yine - ve her zaman ki gibi - çok beğendim.


En kısa zamanda bir kitap siparişi vermem gerekiyor sanırım :))) Şimdilik bu kadar yarın bir kitap incelemesi ile buradayım bekleyin ;)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs