Artemis'ten Sonunda Güzel Bir Haber!!

10 Temmuz 2013 Çarşamba


Şuan beni görseniz kendini kaybetmiş, salak salak sırıtıyor olarak bulursunuz. Aslında bu haber çıkalı 6 gün olmuş ama ben yeni görüyorum ve bağırmamak için zor tutuyorum kendimi. :D
Eh bu kadar neden sevinçliyim?? Kanbağı serisinin 3. kitabı MAVİ BÜYÜ'nün türkçe kapağı Artemis'in facebook sayfasında da ondan :D

Orjinal kapağı kullanılmış! Seviyorum seni Artemis!!!


Artemis'e her ne kadar Morganville Vampirleri'nin 11. kitabını hala çıkaramadığı için kızgın olsam da bu haberi görünce yine bir sevesim geldi. :D Bir de orjinal kapak ee daha ne olsun! Tabi ne zaman çıkıcak hiçbir fikrim yok. Ama Artemis'e artık yalvarma derecesine gidip en kısa zamanda çıkarmasını söyleyebilir. 

En son Altın Zambak çok fena bitmiş, üzerine kitabı fırlatmamak için kendimi zor tutmuştum. O yüzden bu 3. kitabı sabırsızlıkla bekliyorum. Bu postu yazarken bile elim ayağıma dolaştı. :D 

Neyse bilmeyenler için iyi bir post oldu diye düşünüyorum. Bilenler daha da sevinir. Ben kapağa her baktığımda manyakça sırıtmaya devam ediyorum. :))) :*

4 yorum :

  1. Haha ben de aynı durumdayım :D Adrian diye yedim bitirdim kendimi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraktan çatlıycam yaa!! Görünce bir kriz yaşadım zaten :D Nasıl bekliycez bilemiyorum....

      Sil
    2. Aynen, keşe çıkış tarihi belli olsa işkence gibi valla. :D

      Sil
  2. Merhaba,
    Çekilişime beklerim... :)
    http://hanhildem.blogspot.com/2013/07/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs