20 Temmuz 2013 Cumartesi

, , ,

Kaiken ve Gelen Kitabım :))

Sahuru beklerken işte benimde canım sıkılmıştı. Böyle bir post yapmayı düşündüm. Aslında daha erken bir saatte yayında olması gerekiyordu bu postun ama ben öyle bir diziye takıldım ki :D Orphan Black! 1. sezonu bitirip öyle geldim. Diziden ayrıca bahsetmeyi düşünüyorum. Çünkü dizi bence süper ve kenarda kaldığını düşünüyorum.

Neyse konudan sapmadan bu gün bana kargo geldi. Bende böyle saç baş dağınık falan olunca neden bana kargo geldi falan diye kafa yorarken sonradan çaktım olayı. Tuğçenin Kitaplığı'nın düzenlediği çekilişte bende kazanmıştım! Aslında kazanan birçok kişinin arasındayım. Ben daha çekilişi kazandığımı bile bilmiyordum. Sonradan Tuğçe ( Nida abla) bana söyleyince haberim oldu :D


Çekilişte benim seçtiğim kitabı yolladı Nida abla: Yürüyen Kentler. Şahsen bu kitabı çok merak ediyordum. Ve Yorum Durağım (Damla) blogunda bu kitabın incelemesini okuduktan sonra kesin almaya karar vermiştim. Sonradan Damla da beni gaza getirince sepete ekledim ben. Daha sonra Nida abla'yla konuşunca sen zaten o kitabı çekilişte kazanmadın mı demesin mi?! :D Çok şanslıymışım hehehhe. 


Neyse üşenmedim bu sefer bir video çektim. Ne okuyorum, ve Yürüyen Kentler kitabım için buyrun bakalım;



                        

Bu günkü blog turumuzda görüşürüz :))

4 yorum:

  1. Yürüyen Kentler candır serisi ondan daha da candır <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaım şu Kaiken bi bitse senle daha çok dedikodu yaparız hehhehe :D

      Sil
  2. Yürüyen Kentler bir harika :D Damla'yı onunla tanıştırdığım için ayrıca bir mutluyum. Artık ikinci kitabıda okusada spoiler vermemek için kendimi tutmak zorunda kalmasam keşke :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durun beni bekleyin :D:D Bende başlıycam 2. kitabın spoilerine dayanamam....

      Sil