8 Temmuz 2013 Pazartesi

, ,

Morganville Vampirleri Maratonu!!

Herkese merhabalar!! Bu aralar Morganville Vampirleri serisini tekrar okumaya başladım.Ve artık kaçıncıya okuduğumu bilemesem de tekrar tekrar okuduğum bir seri. Her seferinde sizi eğlendiriyor, heyecanlandırıyor ve kızdırıyor. Shane, Claire, Michael, Eve bu takımla bütün seri kahkahalarla okunuyor.

Düşündüm bende dedim kendi kendime " Morganville Vampirleri maratonu yapsam ya!
Güzel olur diye düşünüyorum. Eğer sizinde Morganville Vampirleri Serisinin çıkan bütün kitapları varsa veya sadece bir kitabı da olur; hemen başlayın o zaman! 


Ben 4. kitabı yani Ahmaklar Şöleni'yle başladım. Carpe Corpus'a kadar geldim. Sende istediğin kitaptan başla, bu postun altına hangi kitapla başladığını yaz! 

"Binanın bu kısmı kullanılmıyor mu acaba?" diye sordu Claire.
"Gerek yok," dedi Myrnin. "Morganville'deki insan nüfusunun artacağı hesaplanarak yapılmış ama artmadı."
"Neden acaba?" diye homurdandı Claire. "Yaşayacak daha güzel bir yer mi var? İnsanlar buraya gelmek için canını verir. Az önceki cümlede altı çizilecek ifade, can vermek." (syf 59)

- Carpe Corpus ( Morganville Vampirleri Kitap 6)

0 yorum:

Yorum Gönder