5 Temmuz 2013 Cuma

Neler Okumuşum? || 2013 - Haziran


Bu ay tam da benim ayımdı diyebilirim sizlere. Hazır okullar tatilken bende bu fırsatı doya doya değerlendiriyorum. Toplam 7 kitapla Haziran ayını kapattım. 3 tane Artemis, 3 tane Dex ve birer tane de Martı ve Arkadya Yayınlarından kitaplar okudum. İçlerinde sevdiklerim var, kitabı fırlatmak istediklerim var ve hayal kırıklığı oluşturan kitaplar var. Gelin onlar kimmiş öğrenelim;

  • Masumiyetin İçin Savaş  by Tess Gerritsen= 4/5 
  • Kayıp Ruhlar Şehri by Cassandra Clare= 5/5
  • Obsidiyen by Jennifer L. Armentrout= 4/5
  • Kanbağı by Richelle Mead= 4/5
  • Altın Zambak by Richelle Mead= 5/5
  • Elit by Kiera Cass= 3/5
  • Aşk Adında Hayat by Michael Lee West= 3/5

7 kitabın içinde sadece 2 tane kitabın yorumları şuan var. Biraz üşengeçlik üzerimde olduğu için sanırım yorumlar da geçikti. Obsidiyen'in yorumunu Oniks'i okuyunca ikisini beraber bir yorumda yazmayı planlıyorum. Kanbağı ve Altın Zambak kitaplarını da öyle bir yorumda olucak. Bunun dışında Elit ve Kayıp Ruhlar Şehri kalıyor. En kısa zamanda bunların yorumları da gelicek. Gelelim bu 7 kitap arasından seçtiğim hayal kırıklığına uğradığım, kitabı fırlatmak istediğim, beğendiğim kitaplara...

Beğendiğim kitap: Altın Zambak! ( kesinlikle harikaydı! Bu seriye geç başladığım için kendimi kınıyorum ^.^)

Hayal kırıklığına uğradığım kitap: Masumiyetin İçin Savaş. ( Aslında kitap çok güzel ama "Tess tarzı değil. Çok pasif kalmış.)

Okurken fırlatmak istediğim kitap: Elit!!! ( America ve onun oyuncakları diye bir dizi çekilebilir bence. Daha fazla yorum yok...)


2 yorum:

  1. Altın Zambak'ın yorumunu çok merak ediyoruum :D Bir an önce yazmalısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabın yorumunu nasıl yazıcağımı bilmiyorum. Bol spoiler'lı bir yazı olucak sanırım :D:D

      Sil