1 Temmuz 2013 Pazartesi

, , , ,

Orijin [ Lux Serisi #4] Kapak Tanıtımı Görücüye Çıktı!!

Herkesin merakla beklediği Lux serisinin 4. kitabının kapak tanıtımı yapıldı! Jennifer Facebook sayfasında ilk önce kapağın isminin gözüktüğü bir resim paylaştı. Ardından bu sabah kapak görücüye çıktı. Tabi hayranlar da çıldırdı. Özellikle de ben! Kitap 27 Ağustos 2013'te  raflardaki yerini alıcak. En kısa zamanda da Dex'in çıkarıcağını umuyoruz :))
Onu kurtarmak pahasına dünyayı yakacak...
Ülkemizde kitabın yayın hakları Dex yayınlarında ve 3. kitabı Opal'in de 4 Temmuz'da çıkacağı biliniyor. Çok yakında elimizde olacak anlayacağınız. Ben 2. kitabı Oniks'i daha okumadım. En son aldığım kitap alışverişimde elime geçti. En kısa sürede de Opal'i okuyup yorumunu yazmayı düşünüyorum. Tabi ilk önce Obsidiyen var! Okudum ama bir türlü yorumunu yazamadım :D Evet, üşengeçlik diz boyu!!! :/

Cover is too hot!! Fantastic!

Deamon Katy’yi geri alabilmek için her şeyi yapacak.
Weather dağındaki başarılı ama felaket baskından sonra, Deamon imkansızla karşı karşıya kalmıştı.Katy kayıptır. Kaçırılmıştır.Her şey onu bulmaya bağlı. Yoluna çıkanlardan kurtulmak mı? Hiç sorun değil.Onu kurtarmak pahasına dünyayı yakmak mı? Seve seve.  Uzaylılar ırkını dünyaya ifşa etmek mi? Memnuniyetle.
Katy’nin ise bütün yapması gereken hayatta kalmak.
Etrafı düşmanlarla sarılı Katy’nin kurtulabilmesi için tek yol uyum sağlamasından geçiyordu.Sonuçta  Daedalus’un tamamen çıldırmış olmayan tarafları da vardı, fakat grubun hedefledikleri korkutucuydu ve gerçekler , onların konuşmalarından bile daha korkunçtu. Gerçek kötü adamlar kimdi ? Daedalus mu? İnsanoğlu mu? Yoksa Luxen’ler mi?Birlikte her şeye karşı koyabilirler.
Ancak en tehlikeli düşman daima oradaydı. Ve gerçekler açığa çıktığında yalanlar birer birer yok olacak.O zaman Deamon ve Katy hangi tarafta olacaklar ? Hatta birlikte olabilecekler mi?

[ Arka kapak yazısı Anime ve Kitap Sever'den alıntıdır.]

5 yorum:

  1. ölcem :) dünyayıda yıkarmış kurban olurum :) yakar o bitanedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapakta da zaten dünyayı yakacak gibi duruyor!! :D:D Deamon'u hiç böyle görmediniz şok şok!! ( magazin programlarındaki sunuculara benzedim hahahah)

      Sil
  2. Alev alacak Allah'ım alev ! :D

    YanıtlaSil
  3. deamon kadar çekici birini tanımıyorum resmen kendi hayalime aşık oldum keşke onun gibi biriyle karşılaşsam opal için deliriyorum resmen yhaaa:(((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. relaxx :D:D Kitabın çıkmasını bekliycez bakalım :)))

      Sil