15 Temmuz 2013 Pazartesi

, ,

Sepetimde Hangi Kitaplar Benim Almamı Bekliyor??



Birkaç gündür dizi-kitap-uyku üçlüsünde olduğumdan blogu da boşladığımı kabul etmem gerek sanırım. Ama diğer blogları ziyaret etmeyi unutmuyorum :)) Ben yazamıyorum bari yazanlara bakıyım hesabı :D
Eee tabi yayınevleri boş durmuyorlar. Her gün neredeyse yeni bir kitap çıkıyor. Hızlarına yetişemez olduk!!
Bende yeni kitap geldikçe sepete atıyorum, çıkıyorum falan uzun listeler oluyor haliyle.
Yukarıda da gördüğünüz gibi 10 kitap var sepette. Ehh haliyle kitaplar bedava değil, parayla olunca biraz düşünüp alıyorum. Eleye eleye bunlar kaldı. Normalde bunun 2 katı falandı. :D:D

Bu yazıyı da sevgili Kitap Aşığı'ndan özenerek yazdım. Kendisininde sepette bekleyen kitapları var. Bakalım en kısa sürede kavuşuruz inşallah kitaplarımıza :))

10 yorum:

  1. Wow! Ne yaptın sen yavrum ya :D Kendine bu kadar fazla yüklenme bence :D Bu arada Aynı yıldızın altında da ciltliymiş :D Onu da bir ara almalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime yüklenmiyim mi?!! yaa ben yüklenmiyorum yayınevleri bize yükleniyor bence...
      Zaten birazda ciltli olması yüzünden sepette :D:D Tabi yorumlarını da okuduktan sonra direkt attım yani :D

      Sil
  2. Genelde merak ettiklerim var sepette. Zaten şu Gierler başlı başına kargo ödememe sebebi çok pahalılar. Yine de aliciğim onları :D Ben alana kadar yorum da gelirse ayrı bir güzel olurdu tabi (:

    YanıtlaSil
  3. Ben pintiyim galiba , çok çok özel kitaplar harici ciltli kitap almaya kıyamıyorum , aynı paraya 2 kitap alırım mantığıyla, gönül ister ki hepsini ciltli alalım ama nerdeeeee:) İnş. Kısa zamanda alabilirsin , benim de alınmayı bekleyenler çooooook :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım 1. kitabın ciltsiz versiyonu yoktu. Bende seri bozulmasın diye ciltli alıyorum. Hem de ciltli kitaplar her zaman daha bi kendine çekiyor insanı :))) İnşallah alırız hepimiz :)))

      Sil
  4. Ben de ne zamandır kendime sepet oluşturmaya çalışıyorum. Ama bakıyorum bir sitede biri ucuz istediğim kitapların diğerinde başkası. E tabi kargo ücreti de ödemek istemediğimden kararsız kaldım. Sanırım hepsinde aynı kitapları seçip hangisi en az tutarsa oradan alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı durumdayım. O yüzden alıcağım kitapları seçip hangisi daha ucuz oluyorsa oradan alıyorum. Genelde okuoku.com sitesinden alıyorum ama şu sıralar ilknokta.com da göze çarpıyor. Bir kere o siteden kitap almıştım. Bir sorun yaşamadım :)

      Sil
  5. Şu sıralar D&R'da kampanya var ama en iyisi ödünç almak. Mesela burada aynı kitapları okumak isteyenler varsa takas edebilirler.

    YanıtlaSil
  6. Ben de fena halde kitap okuyorum bu aralar, yakında kavanoz dibi gözlüklerim olmasını istemiyoruuum! Can sıkıntılarıyla meşhur biri olarak kitap can sıkıntılarımı geçiren 3 şeyden biri :) Ama kitabım kalmadı, kitap tavsiye edebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi tür okuyorsunuz ona göre tavsiye ederim :)) Kesinlikle can sıkıntısını geçirebilmek için büyük bir etken kitap okumak :D

      Sil