Beğendiğim Kitap Kapakları | Touch Serisi

22 Ağustos 2013 Perşembe

Uzun zamandır beğendiğim kitap veya seri yazısı yazmamıştım. Ama karşıma da çıktığı söylenemezdi. Bu sefer gene kitap bakınırken goodreads'te gördüğüm bir seriden bahsetmek istiyorum. Kapakları çok hoşuma gitti ve direk dedim bu seriyi blogda bahsedicem ben!. Bu serinin ismi: Touch 


Öncelikle bir kitapta ilk dikkat ettiğim şey kapakları olduğundan bu seride de kapaklardan giriş yaparak başlamak istiyorum. Ben kapaklarına bayıldım! Özellikle de son kitabın kapağı.... Yeşil arka plan olması biraz aklımı çelmiş olabilir tabii. (Yeşil rengi hastasıyımdır da!) 

Seri şöyle sıralanıyor;
  • Deadly Little Secret (Ölümcül Küçük Sır)
  • Deadly Little Lies (Ölümcül Küçük Yalan)
  • Deadly Little Games (Ölümcül Küçük Oyunlar)
  • Deadly Little Voice (Ölümcül Küçük Ses)
  • Deadly Little Lessons (Ölümcül Küçük Dersler)






Kitap Adı: Deadly Little Secret
Yazar: Laurie Faria Stolarz
Bağlı Olduğu Seri: Touch #1
Tür: Young Adult
GR Puanı: 3.87
Sayfa Sayısı: 252









- Konusu: 

Üç ay önceye kadar 16 yaşındaki Camelia'nın hayatı oldukça sıradandı.İyi notları,ailesiyle olan sorunsuz ilişkisi ve şehirdeki sanat stüdyosunda olan part-time işi.Taki Ben ortaya çıkana kadar.Gizemli yeni çocuk. Camelia'nın hayatı bir hiçti ama sıradandı.

Ben'in eski kız arkadaşının kazayla ölümü ve onun suçlu olmasıyla ilgili dedikodu hemen tüm okula yayılmıştı.Ve herkes Ben'i dışlamıştı. Camelia hariç. Dedikodulara inanmak istemedi. Arkadaşları aksini ikna ettiklerinde bile. Ben'e karşı koyamıyordu ve onun dokunuşuna. Camelia'ya korkunç aramalar ve tehdit notlu yabancı birinden paket alınca Ben , Camelia'nın tehlikede olduğu konusunda ısrar eder. Yardım edebileceğini söyler.Ama Camelia ona güvenebilir mi ? Camelia Ben'in bir şeyler sakladığını biliyordur.Ama sadece sırrı olan bir tek Ben değildir.

**Çeviriyi Rüya Kitaplık blogunun sahibi Vera yapmıştır. Link vermeden almayınız.

4 yorum :

  1. Kitabın konusunu beğendim. Anlaşılan sıraya koyduğum kitapların dışına çıkacağım :)
    Rachel Caine serisi bitince bu kitap serisine başlamak en güzeli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçeye çevrilmedi ama ingilizce bende okumayı düşünüyorum. Gerçi çok uzun bir seri ama...

      Sil
  2. Yakında bende bu seriye başlamak istiyorum ama türkçe çevirisini daha iyi anlarım diye beklesem mi diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayın hakları alındı mı bilmiyorum ama ben biraz ingilizceden okumaya başlamıştım sonra araya başka kitaplar girince yarım kaldı öyle. Güzel bir konusu var aslında :D

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs