Etkinlik: Okuma Sıranı Belirle! / Eylül 2013

28 Ağustos 2013 Çarşamba


Okumak istediğiniz bir kitabı seçmekte zorlanıyor musunuz? Şahsen ben çok zorlanıyorum. Özellikle bir de kararsızsanız işiniz gerçekten çok zor oluyor. Hangi kitaba başlasam? sorusu hep aklımızda takılı kalıyor. İşte bizde Rüya Kitaplık'ın blogunun sahibiyle laflarken aklımıza bir fikir geldi. Neden okuyacağımız kitapları belirleyebileceğimiz bir etkinlik düzenlemiyoruz??

İşte burada beyinlerimiz devreye girdi veee bu etkinlik çıktı ortaya: Okuma Sıranı Belirle!

Okuma Sıranı Belirle nedir?

Okuma Sıranı Belirle etkinliği her ay düzenleyeceğimiz bir etkinlik olucak. Başlangıç olarak bu Eylül ayı için 6 kitap belirleyip bir liste yapıyorsunuz. Daha sonraki aylarda derslere vakit ayıracağımız için 5 -4 kitap yada siz ne kadar okuyabilirseniz o kadar kitap listesi hazırlıyorsunuz ve bunları tek tek kağıtlara yazıp bir kaseye atıyorsunuz. Sırayla kasenin içinden hangi kitabı ilk okuyacağınızı hangi kitabı son okuyacağınızı belirlemiş oluyorsunuz! Bu kadar basit.


Etkinliğe sen de katılmak istersen, blog veya sosyal paylaştım sitelerinde okuma sıranı belirle ve bu postun altına yorum olarak linkini ekle!

Ben Eylül ayı için genelde yarım bıraktığım kitaplardan oluşan bir liste belirledim:
  • Zaman Temsilcisi - Peter Ward
  • Yürüyen Kentler - Philip Reeve
  • Bir Isırık Daha ( Chicago Vampirleri Serisi #3) - Chloe Neill
  • Kar Melekleri (Dedektif Kari Vaara Serisi #1) - James Thompson 
  • Beyaz Kedi ( Lanet İşleyiciler #1) - Holly Black
  • Küller ( Küller Serisi #1) - Ilsa J. Bick

Daha sonra okuyacağım kitapları küçük kağıtlara yazıp 
bir kasede karıştırdım veee Eylülde işte sırayla bu kitapları okuyorum;

  1. Zaman Temsilcisi - Peter Ward
  2. Bir Isırık Daha ( Chicago Vampirleri Serisi #3) - Chloe Neill
  3. Küller ( Küller Serisi #1) - Ilsa J. Bick
  4. Kar Melekleri (Dedektif Kari Vaara Serisi #1) - James Thompson 
  5. Yürüyen Kentler - Philip Reeve
  6. Beyaz Kedi ( Lanet İşleyiciler #1) - Holly Black

Hadi, şimdi sıra sende!

Katılanlar;
  1. Kara Kedi Kitap Blogu
  2. yel & yel 
  3. Kitaplarım ve Ben
  4. Zeynep Değirmenci (yorumda)

27 yorum :

  1. Kargom bi gelsin, o zaman katılırım :D Origin elime geçerse yaptığım sırayı gözüm görmez yalnız :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklerizz :)) Origin gelirse artık o 1. numaradakini elersin hehehhe :D

      Sil
  2. küller çok güzeldir keyifle oku:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nedense yarım bırakmıştım :( Ama konusu güzeldi araya kitaplar girdi sonra kaldı öyle. Devam edicem bende teşekkürler :))

      Sil
  3. Sıralamalara uyabilsem kesinlikle katılırdım. 10 kitap belirleyip sonra gidip alakasız bir kitabı raftan çekip okuyorum genelde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende arada kafam eserse bakıyorum kitaplığa şöyle.... sonra alıp başlıyorum. Bazen 2.ye okuyorum bazen yeni :D:D Keşke katılsaydın :)))

      Sil
    2. Nasılsa sürekli. Bir ay kendimi deneyeceğim. Bakalım ne kadar ilerleyebileceğim (:

      Sil
    3. yess! Yani biz Rüya Kitaplık'ın sahibiyle katılan olmasa bile yapmayı planlıyoruz :D vuuhuu çok sevindim deniyceğine :)))

      Sil
    4. Etkinlik güzel katılamazsam içimde kalır (:

      Sil
  4. İki blogada aynı yorumu yaptım :)

    1-Elif Şafak - Araf
    2-Oğuz Atay - Tutunamayanlar
    3-ELİF ŞAFAK- SİYAH SÜT
    4-Adam Fewer - Olasiliksiz
    5-Becca Fitzpatrick - Fısıltı
    6-Elif Şafak - Baba Ve Piç

    Eylül- Ekim aylarına ayırdım ve araya kitap girmezse belirlediğim seriler bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olasılıksız harika bir kitap!! İkinciye bile okumuştum :D
      Hush Hush serisi son 2 kitabı hariç güzel bir seri :)) Bence beğeniceksin.
      Keyifli okumalar dilerim o zaman! :))

      Sil
    2. Etkinliğinizi çok sevdim ve izin almadan etkinliğinizi kendi blogumda duyurdum umarım sorun olmaz. :)

      http://yeliz-art.blogspot.com/2013/08/etkinlik-okuma-sran-belirle-eylul-2013.html

      Sil
    3. ne sorunu??? Zaten etkinlik bloglarda işlenmek için :)) Duyurduğunuz için ayrıca teşekkürler.

      Sil
  5. Kararsızlık mı dedin işte benim sorunum :) Etkinliğe bende katılmak istiyorum!
    İşte benim kitap sıram :) http://blackbookcat.blogspot.com/2013/08/etkinlik-okuma-sran-belirle-eylul-2013.html

    Elinize sağlık teşekkürler. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kararsızlar grubuna hoş geldin o zaman! :D
      Biz teşekkür ederiz asıl katıldığın için :))

      Sil
  6. Şu yarım 4 kitabımı bitirip yeni listede yetişirim size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap abla mutlaka bekliyorum seni!! :))

      Sil
    2. Geldim bile :)
      http://asabibakire.blogspot.com/2013/09/okuma-lisstem-ve-kitaplardan-kulem-5.html

      Sil
    3. Hoşgeldin mehtap ablacım hemen ekliyorum seni de :)))

      Sil
  7. Çok güzel fikir bu aslında ama, bilemiyorum ki uyabilir miyim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes böyle senin gibi ama istersen bi dene. En azından yaparken çok eğleniyorsun :D

      Sil
    2. Bunu her ay yapacaksanız, Ekim'de katılabilirim bence!

      Sil
    3. O zaman bekliyoruz seni de Ekimde :))

      Sil
  8. Bu gerçekten benim için müthiş birşey oldu çünkü yarım bıraktığım epey kitabım var ve öylece raftan bana bakmaktalar. :) Nasıl halletcem bu işi derken kitapları yarım bırakmama çok fazla kızan kardeşim bu etkinliği gösterdi. Şimdi benim sıralama geliyor :)))
    1-Gölgeler-Ilsa j. Bıck
    2-Cep- Stephen King (Korkup yarım bıraktığım kitap :))
    3-Pasif İyiden Aktif İyiye- Mustafa İslamoğlu
    4-Sistem- Karl Olsberg
    5-Neden Müslüman Oldular(İslam'la Şereflenen Papazların Hikayeleri)- Defne Bayrak
    6-Kur'an'da Kadının Görüntüsü- Seyyid Halil Haliliyan
    7-Ruhi Mücerret- Murat Menteş
    8-Oyun- Ted Dekker
    Tekrar teşekkürler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim listemde de yarım bıraktığım kitaplar var :(( Ama iyi oluyor gerçekten.
      Oyun Ted Dekker'i sanırım okudum ben ama tam hatırlayamadım.
      Keyifli okumalar ve katıldığın için teşekkürler :)) Blogun da bu konuyu işleyebilir ve linkini bana atarsan bende katılanlar listesine ekleyebilirim :)))

      Sil
  9. Blogum olsaydı kesinlikle paylaşırdım çünkü gerçekten hoş bir etkinlik. Kardeşimin var blogu ama onun yarım bıraktığı kitabı yok :)
    Ben teşekkür ederim tekrardan. Bugün başlangıcı yapıyorum yarım kalan Gölgeler kitabıyla :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlla yarım kalan kitaplardan liste yapmanız gerekmiyor. :)))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs