30 Ağustos 2013 Cuma

,

Kitap Alışverişi Günlüğüm #3



Güzel bir kitap alışverişinden sonra tahmin edersiniz ki ben de çook mutlu geziyorum etraflarda. Öyle ki kargo elime ulaştığında kucaklayıp evin içinde dört dönmüştüm! Birazda çığırmış olabilirim gerçi...
Neyse bu deliliklerimi saymazsak eğer kitaplarımı kargo kutusunda biraz beklettim. Neden mi? Çünkü hala aldığıma ve sonunda okuyacağıma inanamıyordum!!! Gerçekten böyle insanın içi içine sığmıyor.
Daha sonra açıtğımda uzun uzun inceledim kitapları. Her birini ayrı özenle sayfalarını açtım, ayraçlarıma baktım. Çok huzur vericiydi...

Neyse kitap alışverişi günlüğü videomla sizi baş başa bırakıyım.
*Not: Videoda bayağı çenem düşmüş... Ama siz bana bakmayın kitapların yan etkileri :P
*Not 2: telefonumla bu videoyu çektim o yüzden sesim aynı biriyle telefonda konuşuyormuşum gibi çıkmış sanırım... Bende anlayamadım.



Gördüğünüz üzere 8 kitap aldım. Neler almışım şöyle bir listelersem;
  • Mavi Büyü (Kanbağı serisi #3) - Richelle Mead
  • Kuralsız (Uyumsuz serisi #2) - Veronica Roth
  • Opal (Lux serisi #3) - Jennifer L. Armentrout
  • Sınırsız (Koruyucu serisi #3) -  
  • Yokyer - Neil Gaiman
  • Ayaklı Bela (Tatlı Bela serisi #2) - Jamie McGuire
  • Aynı Yıldızın Altında - John Green
  • Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisi #1) - Kerstin Gier

38 yorum:

  1. Sonunda ! Beklediğime deydi ay çok güzel gözüküyorlar :D Ekim ayında sen şimdiden yaz bak bakalım hangi kitaplar çıkıcak çok heyecanlı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende düşünüyorum ama belki okul yüzünden okuyamayabilirim. Gerçi okurum ama az okurum listeye uyamam... Bide 8 kitaptan hangilerini listeye alcan şimdi onun stresi -.- çok zor karar vermekkk!!! :((

      Sil
  2. Oh oh ne güzel :D
    Mis gibi, pıtır pıtır okursun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh aynen öyle! kıyamıyorum bide okumaya :D

      Sil
  3. En sevdiğim postalrdan biridir kitap alışverişleri. Kitapların çok güzel. Özellikle de yakut kırmızıyı çok beğeneceğini düşünüyorum. :)))

    Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende böyle postları çok seviyorum. Yakut Kırmızı sırf CİLTLİ olması bile yeterli oldu benim almam için :)))

      Teşekkürler :)))

      Sil
    2. Şu an ben 3. kitaptayım. Zümrüt Yeşil. Gerçekten uzun zamandır okuduğum en değişik en özgün seri :))

      Ciltli ve çooook şeker :D

      Sil
    3. ayy böyle deyince daha çok başlayasım geldi...
      Etkinliğe uymam lazım ama :((

      Sil
    4. Aslında etkinliğe uyarak da okuyabilirsin. Çünkü sayfalar su gibi akıyor :))

      Sil
    5. hımm...Mavi Büyü'ye de başlamayı istiyorum aslında hemen başlasam biter ama hızlı da bitirmek istemiyorum :D Tadına vara vara. Şimdilik eylüle bu kargoyu karıştırmıyım diyorum.

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel görünüyor. Bir kadının parmağındaki pırlantaya bakar gibi bakıyorum şuan kitaplara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kitap kurtlarının kitaplara bakış açısı da sanırım buna benziyor :D:D

      Sil
  5. Of ya benim kitaplarımda bir gelseydi. :(
    Çok güzel görünüyorlar. Şu kuralsız'ı bende çok merak ediyorum. Alacağım yakında.
    Keyifli okumalar sana.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda alırsın kitaplarını :))
      Teşekkürler.

      Sil
  6. Çok pis kıskandım seni :D Kuralsız, Yakut Kırmızı ve Aynı Yıldızın Altında alınacaklar listemde benim de.
    Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehhe bende kendimi kıskanıcam şimdi :P Umarım en kısa zamanda alırsın sende.
      Teşekkürler :))

      Sil
  7. Verdiğin tepkilere bakarak seni kayıp ikizim olarak görmeye başladım haha :D çok tatlısın ve kitapların çok güzel görünüyorlar. Keyifli okumalar sana şimdiden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehhe ne güzel bende bir ikizim olmasını çok isterdim ama şu an sadece bir kardeşe sahibim :))
      Çok teşekkür ederim ince düşüncelerin için :)))

      Sil
  8. Kıskandım valla :D
    Doya doya oku =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Hala gerçi mi diye arada kontrol etmiyor değilim :P

      Sil
  9. çok güzel hepsi heyecanını anlayabiliyorum. :D Keyifli okumalar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanım biraz dozunda olmadı ama alıştılar bizimkiler :D Teşekkürler :)))

      Sil
  10. Bir Opal gördüm sankimeeeee O_o ve bir Kuralsız! Şeker kız neler almış böleeeeeeeeeee!!! Pis kız >.> çok kötüsün T.T Mavi Büyü'den başlamazsan düverim >.>

    :* İyi okumalarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bende gördüm Opal'i hehehhehe :D:D Kuralsız ..... Okumamak için elimden gelen herşeyi ortaya koyucam :D I know it beyb :D:D
      Mavi Büyü okii zaten onda gözüm var hatta GÖZÜM ADRİAN'daa!!! :D neyse fazla çoştum gene ben.

      Teşekkürlerr canımmm :))))) Darısı senin başınaa bekliyorum bi video artık!!! :D

      Sil
  11. Ben de kitap almak istiyorum ama sadece istediğimle kalıyorum şu ara , keyifle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kısa zamanda sende bi kitap alışverişine dalarsın :))
      Teşekkürler.

      Sil
  12. Oh oh oh hayırlı olsun :D (Afiyet olsun yazıcaktım bı ara ne alakaysa :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehhe teşekkürler :)) Afiyet olsun da olurdu gerçi biz genelde kitapları okuyarak bi nevi yemiş oluyoruz :P :D

      Sil
    2. Adrian, Daemon falan tabi afiyet olsun en uygun olan :D:D

      Sil
    3. ahahhaha ayyy Valla gidip okuyasım geldi şimdi :(((

      Sil
    4. Hayııırr Etkinliiik!! :D:D

      Sil
    5. Böyle deyince bi kendime "stop!" dedim yani :D Thank you :)))))

      Sil
  13. Allah'ım bak bak! Terbiyesiz Tuğçe'ye bak! kızı sıkıştır 7/24 video istiyorum diye. Video yüklenince de izle ama yorum bırakmayı unut o.O

    Aynı Yıldızın Altında'yı almayan bir ben kaldım. Çok ezik, rezil, zavallı, gariban, fukara, hüzünlü, ağlamaklı vs. hissediyorum :(

    Biliyor musun uzun bir süre kitap alışverişi yerine kozmetik alışverişi yapmaya karar vermiştim ama böyle alışveriş yapanları gördükçe sözümde durabileceğimden şüpheliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahaahah sana kızamıyorum ki ben :))))) İzlemiş olman bile yeter canımmm :*

      Aynı Yıldızın Altında'yı al beraber okuruz. Bende çok seviyorum böyle beraber aynı kitabı okumayıı :D

      Bence sen gene dayanamıycaksın ben biliyorum hehehhe :D Bende bi ara kozmetik liste falan bile yaptım alıcaktım, hemen bir u dönüşü yaptım ve işte bu gördüğün kitaplar :D:D Duramıyoruz ki yerimizde almasak olmaz :))))

      Sil