25 Ağustos 2013 Pazar

Ne Okuyorum? | Deadly Little Secret (Touch #1) - Laurie Faria Stolarz



Yeni daha birkaç gün oldu Deadly Little Secret kitabını okuyorum. Daha doğrusu okumaya çalışıyorum. Malum kitap ingilizce ve benim ingilizcem de çok iyi olmasa da idare eder boyutta. Yavaş yavaş ama anlaya anlaya okuyorum. Hem ingilizcemi geliştirmiş oluyorum hemde yayınevlerini beklemek zorunda kalmıyorum. Kısa süre önce bu kitaptan ve seriden bahsettiğim yoruma da buradan ulaşabilirler.

Bir başka okuduğum ingilizce kitabı olan Last Breath (Morganville Vampirleri serisi #11) de Artemis'i beklemekten gına geldiğinden dayanamamış ingilizce okumaya başlamıştım. Arada anlayamadığım bolca yer vardı ama okuduğum için mutluyum açıkcası. Tekrar ve tekrar okunmak üzere duruyor :D

Birde 2. bir D&R ziyaretimde aldığım Ara Dünya kitabı var. Kampanyayı bilmeyen kalmadığına göre kendini tutamayıp alan dostlarıma buradan selam yolluyorum! :D

Kampanyadan ilk olarak Tatlı Bela ve Ben Öldürürüm kitaplarını almıştım. Onların arasına da Ara Dünya kitabını da ekledim. Aslında Neil Gaiman okumayı çok isteyip bir türlü kitabı alamadığımdan bu kitabını indirimde görünce direkt hatta koşarak aldım. 


Aslında hala kampanyada gözüm var. Bir kaç kitap daha kestirdim. Özellikle Yorum Durağım'da yorumunu okuduktan sonra Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi kitabını almayı dört gözle bekliyorum. İnşallah hala kampanya devam ediyordur. Bekle beni D&R!!!

5 yorum:

  1. Bende Vladın Serisinin ikinci kitabını artemisi beklemeden ing olarak okumayı planlıyorum.Neye güveniyorum bilmiyorum. İngilizcem realet çünkü.

    Sana da kolay gelsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku!! Bende öyle birkaç bişey anlıyorum ama hiç okumamaktan iyidir bence :D:D

      Saol canım :)))

      Sil
  2. Ayayaya çok güzel görünüyor Fatma :( Kaçıncı sayfadasın beni geçmişsindir :D Dün hiç okumadığım sayılırsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20. sayfadayım ya.... Hiç sorma ben seni geçemedim asıl hahahha :D

      Sil
  3. üff ne çok kitap var ya.
    gaiman okumalı.
    morganville'a başlıcam daha da ürküyom ya uzun maraton olucek.
    :)

    YanıtlaSil