25 Ağustos 2013 Pazar

Super Six Sunday - 2013'ün 6 Süper Kitabı


Super Six Sunday, ilk olarak Tuğçenin Kitaplığı'nda duyduğum bir etkinlik. Bu etkinliğin sahibi ise Bewitched Bookworms. Bende çok sevdim ve katılmaya karar verdim. Bu seferki konusu: 2013'ün 6 Süper Kitabı. Daha 2013 bitmedi ama bu zamana kadar okuduğum kitaplardan bir seçim yapıcam. Biraz zorlu olucak benim için ama güzel bir etkinlik!!

2013'ün 6 Süper Kitabı (Şimdilik)

2013'te şu ana kadar 28 kitap okudum. Bu yüzden 28 kitabın içinden bir seçim yapıcam.

1. Tatlı Bela - Jamie McGuire


Bunu birçok kez belirtmişimdir herhalde. Ben normalde aşk kitapları - yada romantik mi demeliyim - okumuyorum. Daha çok macera, polisiye, fantastik seviyorum. Ama bu kitabı arkadaşlarım çok methetmişti. Bu yüzden bende okudum ve hiç pişman değilim. Gerçekten Travis'le hiçbir alakası yok.... *yalancı. -.-



2. Altın Zambak (Kanbağı serisi #2) - Richelle Mead


Altın Zambak gerçekten sürükleyici bir kitaptı. Okuduğumda Richelle'ın bu yarattığı kurguyu çok sevdim. Bu serinin 2. kitabı. İlk kitapta iyiydi ama ben Altın Zambak'ı daha çok beğendim. Mutlaka okunması gereken bir seri bence. 


3. Kayıp Ruhlar Şehri (Ölümcül Oyuncaklar Serisi #5) - Cassandra Clare


Bu seriyi gerçekten seviyorum. Ama 4. kitabı biraz vasattı diyebilirim. Daha sonradan Kayp Ruhlar Şehri'nde yazar tekrar geri döndü. Özellikle Simon'un bakış açısından anlatılması, Jordan - Mia ilişkisi kitabı daha iyi bir hale getirmiş.


4. Beni Seç ( The Selection #1) - Kiera Cass


Beni Seç, Konuşan Kitaplar ile Blog Tur'da incelediğimiz bir kitaptı. Turdaki bütün arkadaşlarım kitabı çok beğenmişlerdi tabi bende buna dahilim. Olay akışı az da olsa Açlık Oyunlarına benzetilse de tamamen farklı bir kurgu hakim. Distopya severler bu kitabı da seveceklerine eminim!


5. Mutluluğun Öteki Yüzü - Sere Prince Halverson


Okuduğum harika bir aile romanıydı diyebilirim. Olayın akışı ve ana karakterin bütün o acılara verdiği tepkileri.... Söyleyecek söz bulamıyorum. Kitap gerçekten içinize işleyecek bir konuya sahip. Her duyguyu bu kitapta hissedebilirsiniz. Yazara ve çeviren kişiye de buradan çok teşekkür etmek isterim. 


6. Işığı Ararken - Elizabeth Haynes


Yine beni derinden etkileyen bir kitap. Korku ve gerilim... Kurgu çok sağlam ve kitabın sonunda bile tüylerim diken diken olmuştu.  Bu kitap da tur kapsamında okuduğum bir kitaptı. Bu türü sevenler kesinlikle bu kitabı okumalı.



Bunların haricinde bahsetmek istediğim bir kaç kitap daha var. Aşk Adında Hayat , İnsan Sürümü 0.4 , Aşkın Kollarında, Neredesin Bernadette ve Beklediğim Sendin de okunması gereken kitaplar. Her biri farklı konuda ve farklı türde kitaplar. Ben okurken çok sevdim. Umarım sizlerde çok seversiniz. Şimdilik bu kadar :*

5 yorum:

  1. Neredesin Bernadette kitabını ben de koymayı düşünmüştüm ama başka kitaplar önüne geçti, iyi ki okumuşum diyorum ama :D Aşkın Kollarında için de aynı şekilde, çok tatlıydı :D

    Tatlı Belayı koymasak içimiz gider, değil mii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Neredesin Bernadette gerçekten çok farklı tarzda bir kitaptı. 10 tane yazabilseydik kesin onu da koyardım. Aşkın Kollarında zaten söz yok... İlk historical romanım :D

      Travis diyorum.... Bad boylukta önüne geçebilecek kimseyi göremedim şuan.... :D:D *Hala arayışta.

      Sil
  2. Mutluluğun Öteki Yüzü'nü ben de okuyacağım insallah!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamaya hazır ol o zaman nida abla :D:D

      Sil
  3. heey iyi oldu bu liste de.
    :)
    beni seçi okudum sadece.
    :)
    tatlı bela serisini de okuycem.
    öbürlerine de bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil

Puanlama Sistemim

Puanlama Sistemim
Harika bir kitap ! Okumadıysan çok şey kaybedersin tatlım :))

Bir kaç eksiklikleri vardı . Fakat genel itibariyle güzeldi . Okusan pişman olmazsın !

Kitapta eksikliklerin olduğu , akıcılık arada sırada olan bir kitaptı . Bu kitabı okumak için fazla heveslenme bence ...

Okumasam da olurmuş hani...

Bu puanı vermemeyi umuyorum. Ama eğer verdiysem , bu puanı gördün mü kaç !