7 Ağustos 2013 Çarşamba

, ,

Son Nefes ( Morganville Vampirleri #11) - Rachel Caine | Kapak Tanıtımı


"Tüm umutların tükenmesi, bir yanıyla özgürlüktür. 
Korkuya esir olmaktan kurtulur, sonuçlarını düşünmeden, 
kaçınılmaz sona doğru ilerlersiniz." - Son Nefes (MV -11)

Sabırsızlıkla beklediğim MV'nin 11. kitabı Son Nefes'in kapağını dün Artemis facebook sayfasından duyurdu! Akşam haberi gördüm ve sevinçten blogda da duyuru yapamadım. Artık son olarak günleri sayıyoruz. Artemis 3 Ağustos'ta 2 haftaya kadar elimizde olucağını söylemişti. Bakalım bayramdan sonra bir kitap alışverişi yapıcaz gibi görünüyor heehhe :))

Sevinçten kapak tasarımına falan çok dikkat edemedim ama siz neler düşünüyorsunuz kapak hakkında?

Herkese şimdiden iyi bayramlar dilerim...

18 yorum:

  1. bunu da okuycam.
    çok kitap olmuş yaa üff.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim. Uzun ama eğlenceli bir seridir :))

      Sil
  2. ya ben de iyi okumuşum ama.
    bu yıl 52 kitap okuyup yazmışım haa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süpersin! :D
      Ben 26 kitap okudum. Daha yıl bitmedi tabi okumaya devam!!

      Sil
  3. Genelde uzayan serilerin tadı kaçıyor. Bu da fazla uzun. Öneriyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öneriyorum!
      Eğer vampirlerden hala sıkılmadıysan - diğer vampir kitaplardan çok daha farklı bir kitap - bu seriye başla bence. Seri konu itibariyle uzun ama hiç sıkılmadan okunabilecek bir seri.
      Zaten ilk 6 kitap kalın olmadığından hemen bitiveriyor ve benim gibi böyle artemis'in ağzının içine bakıyorsun diğer kitapları da çıksın diye :D

      Sözün özü al, oku! :D

      Sil
    2. Böyle uzun seriler normal kitaplardan daha ucuz olmalı ya :/ Başlarım başlamasına da batarım o zaman :(

      Sil
    3. kesinlikle katılıyorum canım ama Artemis bu yani hiç ucuz bir seri yaptığını görmedim daha... :/

      Sil
    4. Öğrenciyim la ben :( Neyse. Yemeyip içmeyip para biriktiricem sanırım .s

      Sil
    5. bayram harçlıklarını kullanıyorum ben :D:D

      Sil
    6. Ben de büyük ihtimalle öyle yaparım. Ama bu seriye şimdilik başlamayacağım kesin.

      Sil
  4. Ben bir önceki kitabı Isırık kulübünü okuyacağım dahaaa!! Heyecanlı mıydı bari, nasıldı :( Nasıl yetiştireceğim bilmiyorum hepsini, sepetten çıkara çıkara 17ye kadar geldim, iyi gidiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isırık Kulübün'de Shane'e azıcık atarlanıyorsun canım :D Ama yine de kızamıyorum ben yerimm ♥ :D

      Senin sepet gene mi doldu .o.o Kızım sen yeni kitap almadın mı piss!! -.-

      Sil
    2. Shane azıcık deli edebilir ama ona nasıl kızabiliriz kiii :D Myrinni merak ediyorum ben, unutmuşum ya başlamadan bi okuyayım öncekini :D

      Eveet, daha bitirmedim onları ama zam gelmeden ne var ne yok alayım diyorum, hehe :D

      Sil
    3. Myrnin gene çatlak bilim adamımız :D:D bad boy desen değil ne çözemedim ben :D

      aç gözlü kızaa bakkk!!! :D

      Sil
  5. bu seriyi yeni gördüm yorumları biraz okuyunca başlamaya karar verdim. Vampirler okuyayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen başlamalısın. İlk kitaptan sonra zaten diğer kitabı da okumaı istiyceksin :D

      Sil

  6. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    530. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil