2 Eylül 2013 Pazartesi

Neler Okumuşum? || 2013 - Ağustos



Herkese merhabalar!! Sonunda Eylül geldi ve artık sonbahara girdik diyebiliriz. Çünkü uzun kolluları , çorapları giymeye başladım ben! Sonbahar ve kışın en güzel tarafı da sanırım yorganın altında kitap okumak. O günleri sabırsızlıkla bekliyorum. Aslında bu yüzdendir kışları , sonbaharları daha çok seviyorum :))

Neyse konudan saptım hoppp geri dönelim! Evet Ağustos'ta neler okudum bakalım;




Ne yazık ki üzülerek söylüyorum Ağustos'ta 3 kitap okumuşum.... Aslında birazcık ingilizce kitaplar okumaya daldığımdan sanırım (daha doğrusu ingilizce kitap okumaya çalışmaktan) bu kadar az kitap okudum. Ne var ki hepsi de çok güzeldi! Şu an bu 3 kitaptan birini seç deseniz çok zor olurdu benim için herhalde...

Ara Dünya'yı son anda ayın 31'inde bitirip yorumunu da 1 Eylül'de yazdım. Aslında bu biraz komik bir durum oldu. Eğer Ara Dünya'yı da okumamış olsaydım 2 KİTAP okumuş olucaktım :((
Mutluluğun Öteki Yüzü'de bi o kadar dram ve aile konulu bir kitaptı. Bu yüzden gerçekten çok etkilendiğim bir kitap olarak ilan ediyorum bu kitabı.

Tatlı Bela'ya söz söyleyemiyorum zaten okuduğum en güzel romantik/komedi türü bir kitaptı. 2. kitabı Ayaklı Bela'yı (hala ismini söylerken gülesim geliyor!) da aldığım için artık onu da Ekim gibi okurum. Tekrar hatırlatıyım etkinliğimize katılmak isteyenler hala katılabilir. Tık tık! İşte benimde Eylül okuma listem hazır olduğundan onları okumaya devam edicem. İlk sıramda Zaman Temsilcisi kitabı vardı neredeyse bitmek üzere. Yarım bırakmıştım ama pişman oldum sanırım -.-

Vee çok zor bir kısma geldi sıra! Ayın kitabı hangi kitap olucak?? ................
Çok zor ama sanırım ben yeni tanıştığım yazarı seçmek istiyorum. (Gerçi hepsi öyle ama -.-) Bahsettiğim yazar: Neil Gaiman!! Yeni tanıştığım bilim kurgu yazarını artık hiç bırakmam. Yokyer'i de yeni kitap alışverişimde eklemiştim zaten. Ayrıca şunu da belirtiyim D&R'ın 9.90 kampanyasından aldım hala devam ediyorsa gidip alın bence.

Ara Dünya - Neil Gaiman & Michael Reaves

Hugo ve Nebula ödüllü yazar Neil Gaiman ve Emmy ödüllü yazar Michael Reavesten sadece gençlere değil tüm okurlara hitap eden, bilimkurguyla fantezinin iç içe geçtiği bir macera. 


Joey Harker bir kahraman değil. O aslında kendi evinde kaybolan sıradan biri. Bir gün kaybolduğunda kendi dünyasını geride bırakıp bambaşka bir boyuta adım atıyor. Şimdi bir savaş vermek zorunda. Hem de sadece bu dünyayı değil, olası bütün dünyaları kurtarmak için verilen bir savaş...

10 yorum:

  1. Eylül ayında seni çok hızlandırıcam böyle olmaz cıkcıkcık ! Neyse eylül kitaplarımızı bitirelim yeter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha doğru Eylül ayı listelerimizi okusak yeter de artar bilee :))))

      Sil
  2. Ah o Eylül ayı listeleri yokmu -.- :D Becede onları okusak yetecek bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hatam kitap siparişimi verdikten sonra liste etkinliğini çıkarmaktı sanırım -.- :D Böyle kitaplar gelince okumadan zor duruyorum :((

      Sil
    2. Allah sabır versin:D 1 ay daha o kitaplarla bakışıcaksın şimdi he he :D

      Sil
    3. Listedeki kitaplar'ın birkaçı yarım kalmış kitaplar onlara devam edicem. Bence ben listedekileri okuyup liste dışı kitaplara bile geçerim bu gazla :D Adrian :(((

      Sil
    4. Aynen Adrian sayesinde siler süpürürsün hepsini :D

      Sil
    5. Yani yaniii..... Adrian yaa off valla Adrian yani :((( Neyse ben kitaba başlıyım o zaman :D

      Sil
  3. Bir kitap kurdu buldum...

    Ben de bir kitap delisiyim :)

    Ama blogumda sadece kitaplarım yok.


    Belki dikkatini çeker ha?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzelll :D bloguna ziyaret edicem :)))

      Sil