Yazın Okunanlar!

15 Eylül 2013 Pazar


Yarın herkes okullu malum. Evet giriş cümlemi böyle yaptım. (Allah beni ne yapsın!) Ve bu yazıyı aslında daha önceden planlamıştım ama zaman meselesi girince araya bi türlü olmadı. Bu yaz gerçekten çok güzel geçti benim için. Bol bol kitap okudum, yeni arkadaşlar edindim(çoğul oldu bu ama sadece Ecrin), kore dizilerine alıştım (Ecrin alıştırdı *.*)  yani sözün özü tatil harikaydı ama gene kısaydı. Her zaman ki gibi.

Bu özel hayatımdan sonra gelelim benim yazın okuduğum kitaplara....
Bu yaz 13 tane kitap okumuşum. Her biri ayrı bir tat bıraktı. Bazılarını çok beğendim, bazılarını ise zor okudum ama bitirdim. Bakalım neler okumuşum;



  1. Kayıp Ruhlar Şehri (Ölümcül Oyuncaklar Serisi #5) - Cassandra Clare
  2. Obsidiyen (Lux Serisi #1) - Jennifer L. Armentrout
  3. Kanbağı (Kanbağı Serisi #1) - Richelle Mead
  4. Altın Zambak (Kanbağı Serisi #2)
  5. Elit - Kiera Cass
  6. Aşk Adında Hayat - Michael Lee West

    7.  Kaiken - Jean - Christophe Grange
    8.  Oniks (Lux Serisi #2) - Jennifer L. Armentrout
    9.  Tatlı Bela - Jamie McGuire
   10. Mutluluğun Öteki Yüzü - Sere Prince Halverson
   11. Ara Dünya - Neil Gaiman
   12. Zaman Temsilcisi - Peter Ward
   13. Bir Isırık Daha (Chicago Vampirleri Serisi #3) - Chloe Neill


Listede bazılarının - özellikle ilk 7 kitabın - yorumlarını yazmadım. Aslında birazcık üşengeçlikten birazda kitabı çok hızlı okumamdan kaynaklanıyor. Tekrar bu sefer yavaş okuyup yorumunu yazmayı planlıyorum. 

Okuduğum kitaplar bu kadar. Gelelim okullara. Bu sene daha fazla çalışmam ve okula daha fazla ağırlık vermem gerekiyor. Bu yüzden de bilgisayara giremiycem. Doğal olarak da blogla fazla ilgilenemiycem. Arada girdiğim zamanlar kitap yorumlarıyla gelebilirim. Çünkü okumayı bırakmayı düşünmüyorum. Ama dediğim gibi yorumları yazabilir miyim hiç bir fikrim yok. Tabi arada blogları ve yeni çıkan kitapları takip etmeyi unutmuycam. Evet, birazcık veda konuşması gibi oldu bu. *duygulandı.

Kitap okumaya tam gaz devam! Okuma Sıranı Belirle! etkinliğinde ise 3. kitaba geçtim. Yani Küller. Küller'i daha önce neden yarım bırakmışım diye kendime soruyorum. Konu güzel gidiyor şuan için. Onun dışında Küller bittiğinde listede 4. kitabım olan Kar Melekleri'ne başlıycam. Dedektif Kari Vaara serisinin ilk kitabı. Polisiyelere geri dönüyorum! 

Bıy bıy...

7 yorum :

  1. Cıkcıkcık.Olmadı bu! Anlamıyorum derslerine öküz gibi çalışıp birde blog- youtube- kitapla rahatlıkla ilgilenen bir ben mi varım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi?!! Ben istesem bile evde boykot var kızım :((

      Sil
  2. Aşk adında hayat merak ettiğim bir kitap, ilk fırsatta okuyacağım sanırım :)
    http://sonsuzkitaplik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli bir kitaptı. Mutlaka alın okuyun! :)))

      Sil
  3. Sonunda okuyabildim yaay ! Orda ismimi gördüm sanki *.* Çok kıskandım şu an benim de yazı yazasım geldi bak vuhu :D Nasıl gaz veriyorsun Fatma belli değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe yok o Ecrin sen değilsin :P Biliyorum hep daha çok yaz diye böyle postlar yazıyorum ben hep senin için o.o :D çok manyakım :D

      Sil
    2. Ahahahaa hiç gülceğim yoktu :D O Ecrin ben değilsem kim o.o kafamda deli sorular..

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs