4 Eylül 2013 Çarşamba

Yeni, Yeni Kitap Haberleri...

Aslında bu başlık gerçekten çok uyumlu oldu. Düşündüm de hepsi bir yerde daha iyi. Birazcıkta üşengeçliğimin cezası gibi de düşünebilirsiniz bunu. Yeni kitap haberlerinden başlamak istiyorum ben ilk önce;


Evvvett, bu görmüş olduğunuz resimdeki kitap benim evimde çekilmedi maalesef ama Artemis'in face sayfasından bu resimle ne duyurduğuna bir bakalım ondan sonra tepkilerime geçelimmmm;


Resmi ne kadar büyütsem herhalde az kalır benim sevincimin yanında. Sırf bu haberi öğrendikten sonra bi süre dondum kaldım. Daha sonra çığırdım ve en sonunda resmin altına ilk düşüncelerimi yazdım: Biri beni tokatlasın!! İnanamıyorum ayy elime geçmeden de inanamam gerçi -.- 
Gerçekten çok sevdiğim bir seri Morganville Vampirleri ve bu sevdiğim serinin Artemis yayınlarında geçiktire geçiktire bu zamana çıkması beni deliye döndürse de hala burdayım, ayaktayım bekliyordum!

Aslında Artemis'in beni kazanabilmesi için gerçekten de 12 ve 13. kitaplarını da çıkarması gerektiğini söylemiştim. Bu haberi aldığıma hem şaşırdım hem şaşırmadım gibi. Bunu yapmaları gerekiyordu! Bu kadar çıkarmışsınız bundan sonra da devamını kısa sürede çıkarmanız gerekiyordu ama 1 seneye yakın sanırım bekledik bunu. Neyse sözü fazla uzatmak istemiyorum artık bu konudaki düşüncelerimi biliyorsunuz. Hatta ezberlemişsinizdir. Ehh sonunda hayallerim gerçek olucak.

SÜPER HABER: kitapyurdu ve okuoku'da satışta gözüküyor. Ben sepetime ekledim bile!



Bir diğer kitap haberi ise Arkadya Yayınlarından;


Kapağı pembenin harika bir tonu olan Düğün Hediyesi kitabı da Arkadya'nın yenisi. Arka kapağındaki keklere bayıldım uuu *.* Eylül ayında bizlerle olucakmış.

Düğün Hediyesi - Lucy Kevin
Julie Delgado, restoranına kapadıktan sonra, San Francisco'da ünlü bir düğün mekanı olan Rose'un Köşkü'nde geçici olarak işe başlar. Julie hazırlayacağı mönüyle gelinle damadın başını döndürmeyi planlıyordur, böylece yeni patronunu etkileyecektir. Ancak kaderin Julie için farklı planları vardır. Damat yerine Damadın kardeşi ünlü şef yemekleri tatmaya gelince işler umduğu gibi gitmez. 
Andrew Kyle, ünlü bir şef olmakla birlikte yaptığı eleştiriyle Julie'nin restoranının sonunu getiren kişi olma özelliğine de sahiptir. Andres, Julie ile Rose'un Köşkü'nde tanıştığı anda onun risk almayan biri olduğunu anlamıştır. O andan itibaren Andres'un tek istediği, Julie'nin kalbine ördüğü bu zırhı kaldırmaktır. 
Andrew'la aralarındaki karşı konulmaz kıvılcıma rağmen Julie, hayatında bir kez olsun aşkı göze alabilecek midir?

Sıra Aspendos Yayınları'nın yenilerinde...


Seraphina - Rachel Hartman

Kapağının o mor rengini ve konusunu çok beğendiğim bir kitap geliyor....



Banyan Ağacının Gölgesinde - Vaddey Ratner

Bu kapağı da çok beğendim ben. Off off yeni kitap siparişimden sonra böyle güzel kitaplar çıkmasın bence. Çok fena kitap alasım geldi...


Boleyn Kralı - Laura Andersen

Benim tarzıma çok hitap etmese de hoş gözüküyor.

4 yorum:

  1. Morganville serisine sevindim zira şu sıralar 5. serideyim.
    Banyan ağacının gölgesinde kitabını merak ettim okuyacağım kitaplar listesine aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sindire sindire oku o seriyi valla sonra benim gibi çok üzülürsün beklemekten :((
      Bende aldım kapağı gerçekten çok hoş *.*

      Sil
  2. aspendos yayınevinin yeni kitaplarına hayran kaldım hepsini okuyasım var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle benim de!! Kapakları yeter zaten...

      Sil