5 Ekim 2013 Cumartesi

Neler Okumuşum? || 2013 - Eylül


Geç kalan bir "Neler Okumuşum?" postu olacak bu ama aslında yazmayı bile düşünmüyordum. Neden kararımı değiştirdim derseniz eğer sırf Ecrin (RüyaKitaplık) yazdı diye yazıyorum :P Aslında kafamda planlamış ama gene(!) istediğim sırada ve sayıda kitap okuyamadığım için bu ayı atlamayı düşünmüştüm. Daha sonradan gaza gelip yazma durumu oluyor benimki :D Neyse ben böyle manyakça düşüncelerim ardından sizlere hangi kitapları okuduğumu anlatıyım;

Bu ay geçen Ağustos ayı gibi 3 kitap okumuşum. Bu biraz üzücü bir durum benim için. Çünkü hedefim 6 kitaptı. Hatta "Okuma Sıranı Belirle!" etkinliğinin sahiplerinden biri olarak bu kural ihlalini benim yapmam ayrı bir gariplik olsa da sanırım planlı okumak bana göre değil. O konuyu ayrı bir postta ele alsam sanırım daha iyi olur. Hazır böyle yazmaya açılmışken ben en iyisi sizlere eylül ayında okuduğum bu 3 kitabın neler olduğunu gösteriyim;



Aslında söylememe gerek var mı tabi ki de bu ayın favori kitabı Son Nefes oldu! Hiç şaşırmadınız dimi? Bende şaşırmadım. Söz konusu Morganville Vampirleri Serisi olunca hiçbir şey onun önüne geçemiyor. Son Nefes için tek söyleyeceğim şey serinin en duygusal ve derinden sarsan bir kitap olduğu. Çünkü yazar öyle bir sahne yazmış ki ben ağlamaktan içim çıktı bir ara devam edemiycem falan sandım hatta. Daha sonradan sırf delice merak ettiğimden okumaya geri döndüm. Sonunu yazarımız gene 12. kitabı alıp okumanız gerek der gibi bitirdi. Bu tarzına alıştım diycem ama yalan olucak. Yani kitaba öyle bir kapılıyorsunuz ki burada bitmemeli hayırrrr!!! diye bağırmaktan başka elinize bir şey geçmiyor :(

Zaman Temsilcisi için ne desem boş olur benim için. Çok hayal kırıklığı yaşadım. Ama yorumumda da dediğim gibi sonu kitabı kurtardı. Bu gibi kitapları gerçekten zor okuyorum ve beni kitap okumaktan soğutuyorlar.

Son olarak da Bir Isırık Daha gene yazarın seride bir ara kitap gibi yazdığı bir kitap olarak gördüm ben. Gene hayal kırıklığına uğradığım bir kitaptı. Aslında Zaman Temsilcisi kadar kötü değildi fakat yazarın o ilk iki kitabındaki yakaladığı tempoyu bu 3. kitapta düşürdüğünü gördüm ben. Bu da düşük bir puan vermeme neden oldu...

İşte benim okuduğum ve bu kitaplar hakkındaki düşüncelerim bunlardı. Blogumda uzun bir süre şöyle saçmalayarak yazmayı özlediğimi anladım. Ve bu post bana iyi geldi. Okumayı ve yazmayı seviyorum ben ya!

Herkese bol bol kitap okumalar dilerim :)))

2 yorum:

  1. Çok yoğun olunca heeep böyle oluyor ! Sıra yapınca ya da :D Bakalım bu ay kaç tane okuyucaz , bu ay beni geçiceğine inanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok okuncak var ama geçiceğimden emin değilim :/ Sana inat mı geçsem napsam hahahha :D

      Sil