10 Kasım 2013 Pazar

, , , , ,

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Araf - Jamie McGuire | Yazar ve Kitap Tanıtımı


Herkese merhabalar! Bu seferki tur konuğumuz Jamie McGuire'in Araf kitabı. Tatlı Bela'yı okuyanların bildiği ( Ayaklı Bela'yı hiç okudunuz mu diye sormuyorum *.*) ve çok sevdiğimiz bir yazar olan Jamie'nin yeni serisi Providence Üçlemesi'nin 1. kitabı Araf'ı bu tur kapsamında inceleyeceğiz. Eminim çok seveceğiniz bir tur olucak. Unutmadan facebook sayfamızdan turda hangi bloglar neler yayınlamışlar öğrenmek için takipte kalın! Ee hadi o zaman ilk olarak yazarımızı ve kitabımızı tanımaya ne dersiniz? ;)




Yazar Tanıtımı

Jamie McGuire Oklahoma’nın Tulsa şehrinde doğmuş ve annesi Brenda Blackwell tarafından yetiştirilmiştir. 1997′de liseden mezun olduktan sonra, Önce Northern Oklahoma kolejine ve Central Oklahoma Üniversitesine gitmiş ve Autry Teknoloji Merkezinden Radyografi diploması almıştır.
Şu anda, gerçek bir kovboy olan kocası Jeff ve üç çocuğu ile birlikte Enid, Oklahoma’da yaşamaktadır. 12 hektarlık arazilerini, dört at, dört köpek ve kedileri Rooster ile paylaşmaktalar.

Kitap Adı: Araf
Orjinal Adı: Providence
Yazar: Jamie McGuire
Bağlı Olduğu Seri: Providence #1
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Tür: Young-adult, fantasy, paranormal
GR Puanı: 4.08
Sayfa Sayısı: 500

IŞIĞIN OLDUĞU YERDE, KARANLIK DA VARDIR.

Nina, babasının ölümüyle kendisini Providenceta varlığından hiç haberdar olmadığı bambaşka bir dünyanın içinde bulur. Babasının cenazesinin olduğu gün otobüs durağında tesadüfen karşılaştığına inandığı çekici, karşı konulamaz Jared ile yakınlaşmasıysa Ninanın hayatını tamamen altüst eder. 

Jared ile Ninanın birbirlerine âşık olmaları işleri tamamen zora sokar. Jared, Ninayı sadece babasının düşmanları olan insanlardan değil, kendi soyundan olan yarı meleklerle Cehennemdeki Şeytanlardan da korumak zorunda kalır. Jared ile Ninanın birlikte olabilmek için kaderlerine karşı gelip düşmanlarını alt etmeleri gerekir.

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela romanlarıyla olay yaratan Jamie McGuire, bu kez farklı bir seriyle karşımıza çıkıyor.
Providence üçlemesinin ilk romanı Araf, devamını merakla bekleyeceğiniz fantastik bir aşka sahne oluyor.




2 yorum:

  1. Bir günde bitidiğim bir kitap...Çok sevdim...Bazı yerlerinde ağlamaklı oldum bazı yerlerindede sinirden kitabı parçalamak istedim.Travis'den sonra Jared 'da harika bir karakterdi.Neden biz böyle kendimize çocukmuşuz gibi ilgi gösteren erkek karakterlerden hoşlanıyoruz bilmem... :D şimdi kitap bitti Allahtan sonu beklenemeyecekgibi değil ama ne zaman çıkacak bu serinin diğer kitapları?
    Önerdiğiniz kitaplardan zevk almadığım olmadı ve birkaç öneri daha bekliyorum lütfen....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı beğenmene çok sevindim. Ben de Jared'i ayrı bir sevdim ama hala gönlümdeki Travis <3 Bad boyluk havası yoktu pek Jared'de ondan olsa gerek ama Jared..... o da fazlasıyla iyiydi :D 2. kitabı ne zaman çıkar onu bilmiyorum ama bence yabancı yayınları bizleri fazla bekletmez zira Tatlı Bela'nın 2. kitabını da çok beklememiştik :))

      Böyle bu tarzda mı öneriyim yoksa benim daha çok sevdiğim macera, fantastik yada polisiye de öneriyim mi? Şahsen bir kere Tess Gerritsen okumadıysan at kendini bi yerlerden :D

      Sil