Yol (Eşleşme #2) - Ally Condie | Kitap Tanıtımı

14 Kasım 2013 Perşembe

Fuarda görmüştüm fakat birinci kitabını okumadım diye almadım. Ama bu da okunacak kitaplarımın arasında! Seri tamamlanınca hepsini birden almayı planlıyorum :) Peki siz beğendiniz mi?

“Genç okurların zihnini kurcalayacak etkileyici bir anlatım.”
Los Angeles Times

“İstenmeyen bir ütopyada yaşanacak en muhteşem aşk öyküsü.”
Wall Street Journal

“Merak uyandıran karakterleri ve sürükleyici anlatımı ile iyi kurgulanmış bir distopik roman. Cassia’nın dönüşümü ise gerçekten heyecan verici.”

Publishers Weekly


Toplum’un Dışında Kurallar Bambaşka!

30’dan fazla dile çevrilerek, yayımlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine girmeyi başaran 
Eşleşme üçlemesinin, merakla beklenen ikinci kitabı Yolraflardaki yerini alıyor.

Şiirsel dili ve çarpıcı konusuyla çağdaş bir klasiğe dönüşen dizinin ikinci kitabında; cam bir fanusun içinde yaşadığını fark eden Cassia, yaşadığı “kusursuz” hayatıntoplumun dayattığı hileli bir düzene ait olduğunu öğreniyor. Kalbinin sesine kulak vererek, tehlikeli bir kanyonda, dış eyaletlere gitmek üzere Ky’ın peşine düşen Cassia’yı zorlu bir içsel yolculuk bekliyor… Toplum Ky’ın hayatına son vermek için hazırlıklarını hızla sürdürürken, Cassia ne pahasına olursa olsun Ky’la yeniden bir araya gelebilmek için her şeyi yapmaya hazır… Hayalin gerçekle, geçmişin gelecekle iç içe geçtiği fantastik bir dünyada Cassia ve Ky’ın aşkı topluma karşı girişilmiş büyük bir isyana dönüşüyor…

Dylan Thomas’tan Lord Alfred Tennyson’a dünya edebiyatının en görkemli şairlerine göndermelerle örülmüş, aile, aşk ve seçimler üzerine şekillenen üçleme
İsyan ile son bulacak.



Yol
Ally Condie
Türkçeleştiren: Emine Ayhan
ISBN: 9786055060039
Fiyat: 22,00 TL
Ebat: 13,5x19,5 cm
Baskı Detayları: 368 sayfa, enso
Roman
Temalar: Mücadele, direniş, arayış, aşk, özgürlük
Dağıtım tarihi: 14 Kasım 2013, Perşembe

Eşleşme
Ally Condie
Türkçeleştiren: Emine Ayhan

ISBN: 9786058629110
Fiyat: 22,00 TL
Ebat: 13,5x19,5 cm
Baskı Detayları: 352 sayfa, enso
Roman
Temalar: Mücadele, özgürlük, sorgulama, aşk, farklılık

6 yorum :

  1. Bu serinin ilk kitabına tur yapmıştık ve ben pek sevemedim. Gerçi bir sürü kişi sevdi. Bazen her kitap herkese uymuyor işte. Kapakları da çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet turunuzu görmüştüm. Aslında biraz o yüzden de okumak istemiştim ama bir türlü fırsat olup da alamadım :( Bilemiyorum bende severim gibi geliyor ama okuyup ondan sonra yorum yapayım en iyisi.

      Sil
  2. şimdi bitirdim ilk kitabı.. kapağı kapattım. 2. kitabını ararken gördüm blogunuzu.. emeğinize sağlık.. kitaba gelince.. devamlı polisiye / gerilim okuyan biri olarak ben sevdim. klasik aşk kitaplarından haz etmeyenler için sürükleyici bir romantizm barındırıyor. Sevdiği adamın peşinden giden kadın öyküsüyle de bence cesaret verici..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim daha okuma fırsatım olmadı. Ama beğenmenize sevindim. Alıncaklar listemde bu seri ama ne zaman alınacağı meçhul :(
      Not: Polisiye/gerilim bende çok severim *.*

      Sil
  3. ooo bayagı zaman geçince okumuşsunuzdur sandım. o nedenle yazdıklarım biraz spoiler içeriyordu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa ben daha fena spoilerler duydum bu yanında hiç kalırr :D Bir ara bayağı okuyan vardı bu seriyi bende çok istekliydim ama sonra ne olduysa alamadım vs. işte :/ Yeni çıkan çok kitap ver her birine yetişmek gerçekten çok zorrr keşke aynı anda okuyabilsekk yada gökten para yağsa -.- :D

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs