Yeni Kitap: Melekler Zamanı - Fatma Erdek | Kitap Tanıtımı

31 Temmuz 2013 Çarşamba







Kitap Adı: Melekler Zamanı
Yazar: Fatma Erdek
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı: -
Çıkış Tarihi: Ağustos 2013











MELEKLER ZAMANI / FATMA ERDEK

Melekler Zamanı, sonu mutlu biten, hüzünlü bir aşk hikayesini anlatıyor. 
Bu aşk hikayesinin erkeği, terk edilmişlik, sevgisizlik, yalnızlık, özellikle çocukken ayrılmak zorunda kaldığı kız kardeşine beslediği amansız özlemle ruhsal yönden çökük, alkol bağımlısı, intihar eğilimli, görüntüde var olan ama içsel olarak ölü bir erkek. Hayatındaki yıkımlar, henüz dokuz yaşında bir çocukken başlamış. Çocukluğu ve gençliği acılar içinde geçmiş. Hikaye, bu erkek karakter üzerine iki zamanlı olarak anlatılıyor. Bir yanda bu gününü… diğer yanda dokuz yaşından itibaren bu güne kadar neler yaşadığını anlatıyor. 

Çocukluğunda babası tarafından kökten dinci, militan yetiştiren bir kampa gönderilmiş. Sonrasında oradan kaçmış, ailesi tarafından reddedilmiş. Ardından ölüm kararı çıkmış. Bütün bunlardan babasını sorumlu tutuyor. Onlarla bağlarını koparırken, aynı zamanda inançlarını da reddediyor. 

Bugün ile başlıyor hikaye. Adam Datça’da bir otel işletiyor. Bir gün, adamın oteline iş başvurusu yapmak için yola çıkan ve henüz otele varmadan, Datça yolunda adamı tesadüfen gören ve gördüğü an etkilenmeye başlayan, sonrasında adama hızlı bir şekilde ve geriye dönüşü olmadan aşık olan Nesil giriyor hikayeye. O andan itibaren adamın da, kızın da hayat seyri değişmeye başlıyor. Adam, kızı boğulmak üzereyken denizden çıkarıyor, hayatını kurtarıyor. Ve O kız, adamın hayatı boyunca kendisi için istediği tek şey olan ve “melek” olarak nitelendirdiği bir bebek veriyor ona. Adam o bebeği bir mucize olarak nitelendiriyor, çünkü adamın tıbben çocuk sahibi olması mümkün değil. O bebeğin gelişiyle birlikte, adam değişmeyi, normal biri gibi yaşayabilmeyi hayal etmeye başlıyor. Sahip olduğu bebeği, kendisinin yaşayamadığı çocukluğunun yerine koymayı ve o bebekle birlikte içinde ölmüş olan çocuğu da büyütmeyi çok istiyor. Ancak bunu istemek yeterli olmuyor. Çünkü, kız ve bebek hayatına girdiğinde, o dibe batmış durumda. Yine de, kız sayesinde, kaderi değişiyor. Alkol tedavisi oluyor. Yeni bir başlangıç yapıyor sevdikleriyle birlikte. Bütün bu süreç içinde aşka sağır yüreği de, kıza aşık oluyor. 

Arunas Yayıncılık'ta Ağustos Ayında Çıkıcak Olan Kitaplar

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Güzel kitap haberleri gelmeye devam ediyor. Bu sefer Arunas Yayıncılık'tan ağustos ayı kitaplarını tanıtıcam. Umarım içlerinden beğendiğiniz kitaplar vardır. Şahsen ben kapak tasarımlarını özellikle çok beğendim.


Veba Yılı - Jeff Carlson (Veba Yılı #1)

YAŞAMAK İSTİYORSAN NEFES ALMA!

Dağıtım Tarihi : 6 Ağustos Salı

Aylardır kapalı bir kutuda yaşamak zorunda kalan ve psikolojileri alt üst olmuş bir uzay ekibi…
Dağlarda yaşam savaşı veren ve hayatta kalmak için yamyamlık duygularıyla da savaşan bir grup insan…
Umutsuzca ölmeyi bekleyenler, her şeyden habersiz yeni doğanlar…
İnsanoğlunun ürettiği nanolar, dünyayı felakete sürüklemekte. Yüksek rakımda etkisiz hale gelen bir nano virüsün yayılmasıyla 3000 metrenin altındaki hayat tamamen sona erdi. Geriye kalanlar, yükseklerde ölüm kalım mücadelesi veriyor.
Bir yandan da uluslararası uzay istasyonunda, dünyadaki bu gidişata son vermek için çalışan bilim insanları, araştırmalarında ilerleme kaydedip dünyaya geri dönmek için ellerinden geleni yapıyor.
Uzay istasyonundakiler ile dağlardakilerin yolları kesişecek ve insanlık, makine vebasıyla, tabiatla ve kendisiyle kan dondurucu bir savaşın ortasında kalacak.
Veba Yılı, gerçekçi yapısı ve günümüz teknolojilerine uygun kurgusuyla nefesinizi kesecek!


Kitap Alamıyorsam, Arkadaşımla Takas Yaparım!

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Başlık biraz ben ne istersem onu yaparım! havalarında olsa da twitter da çığlıklarımı duyanlar bilir kitap açlığı çekiyorum şu sıralar. Sepet bir doluyor bir boşalıyor. Neyi almalı neyi sonra almalı diye kararlar verebilmek inanın çok zor. Çünkü bloglara giriyorum takip ediyorum onların benim istediğim kitapları okuduğunu yorumunu yazıp üzerine de bayıldıklarını görünce içim böyle bir tuhaf oluyor. İnsan dayanamıyor bir zaman sonra ve "Bende kitap almak istiyorum!!!" diye çığlıklar atarken buluyorsunuz kendinizi.

Ben böyle bir psikolojideyken arkadaşım Aslı benden okumak için birkaç kitap istedi. Bunlar; Oniks, Elit ve Ejderin Arzusu. Bunları verirken bende onun kitaplığında beğendiğim, okumak istediğim kitaplar var mı diye sorarken güzel kitaplar seçtim ve bu gün kavuştum kitaplara.

Kitap Severler'de Çekiliş Var!

28 Temmuz 2013 Pazar

Herkese merhabalar!
Ne zamandır böyle çekiliş postu yapmıyordum. Güzel bir çekiliş olunca da duyuruyu yapıyım dedim :))

Kitap Severler blogunun sahibi çekilişte kazanan 1 kişiye tam 5 tane kitap veriyor! 
İlginizi çekerse buradan çekilişe katılabilirsiniz.

Son Katılım Tarihi: 27 Ağustos 2013 


Nemesis Kitap'tan Ağustos Ayında Çıkıcak Kitaplar

25 Temmuz 2013 Perşembe

Son zamanlarda yeni kitap haberleri almaya başladık. Ben de böylece sepetimi bayağı dolduruyorum. Dikkatimi çeken bir yayınevi oldu: Nemesis. Baktım yeni ve tam benlik kitaplar çıkarıyormuş bende sizlerle paylaşıyım da belki sizinde sevdiğiniz türde bir kitap olur :))

 Mezar Cadısı - Kalayna Price (Bir Alex Craft Macerası)


Ölülerin konuşamayacağını düşünüyorsan, Alex Craft’la henüz tanışmadın demektir.
Alex Craft ailesi tarafından reddedilmiş bir mezar cadısı. Para kazanmak için en önemli özelliğini kullanıyor: ölüleri konuşturuyor.
Cinayete kurban giden birini konuşturması ve ona katilinin kim olduğunu sorması için polis tarafından işe alındığında ise olaylar karışıyor. Onunla birlikte çalışmaya başlayan dedektif Falin Andrews sürekli peşinde. Üstelik şüphe uyandıracak kadar gizemli birisi. Ruh toplayıcı göreviyle insanların en çok korktuğu şey olan Ölüm ise Alex’in yanında. Dost gibi görünüyor. En azından şimdilik.
Bir ritüeli gerçekleştirircesine benzer şekilde işlenen cinayetlerin kurbanları ise Alex’e katilin ismini fısıldamak üzere…

Bu hikâyeyi kaçırmayın.
Patricia Briggs

Bu hareketli ve heyecan dolu hikâyeyi okurken sayfalar su gibi akıp gidecek.
Publishers Weekly

Konuşan Kitaplar #13 Blog Turu: Kaiken - Jean Christophe Grange | Kitap Yorumu

25 Temmuz 2013 Perşembe


Konuşan Kitaplar'ın 13. blog turu son günüyle karşınızda. Kaiken kitabını birçok yönüyle bu blog turda okuduk, öğrendik. Kaiken için bir çok yorum paylaşıldı ama birde benim gözümden okumaya ne dersiniz?

- Tur Takvimi - 

Konuşan Kitaplar Kızlarına Göre Kaiken - Kitap Avcısı
Yorum - Kitap Sayfaları









Orjinal Adı: Kaiken
Yazar: Jean-Christophe Grange
Yayınevi: Doğan Kitap
Tür: Gerilim, Macera, Polisiye
Çeviren: Tankut Gökçe
GR Puanı: 3.68
Sayfa Sayısı: 383








Parmaklarını şıklatarak sıradan dünyaya geri dönmesi mümkün müydü? (syf. 23)

Kaiken, Grange kitaplarından okuduğum ilk kitap oldu. Bu yüzden O'nun dünyasını daha yeni tanıdım diyebiliriz. Yazarın birçok kitabını görmüş olmama ve bu türün - gerilim,polisiye- hastası olmama rağmen Grange'i neden daha önce okumadım ben de bilmiyorum açıkcası.

Yeni Kitap: Hayalet: Benim Adım Grimalkin

24 Temmuz 2013 Çarşamba







Hayalet: Benim Adım Grimalkin
Joseph Delaney
Türkçeleştiren: Kerem Işık
ISBN: 978-9944-69-715-6
Fiyat: 18,00 TL
12 yaş ve üzeri, roman
Temalar: Gizem, korku, macera, tehlike, gerilim
Dağıtım tarihi: 24 Temmuz 2013, Çarşamba









Bana İnanmayı Öğren: Benim Adım Grimalkin

İngiliz yazar Joseph Delaney’in, milyonlarca okuru peşinden sürükleyen Wardstone Günlükleri, Katil Cadı Grimalkin’in Şeytan’ın hizmetkârlarına karşı giriştiği amansız mücadelenin konu edildiği dokuzuncu kitapla devam ediyor.

Kitap Sihirbazı'nda İndirim!! | Dostluk Ekmeği

23 Temmuz 2013 Salı




Kitap Sihirbazı'nda  Dostluk Ekmeği kitabı 5 TL!!
Bir kişi en fazla bir tane alabiliyor. Stoklarla sınırlıymış.
Şuan 56 Adet var. Almak isteyenler buradan siteye ulaşabilirler.

Bende kitaplığımda okumayı bekliyor. Yürüyen Kentler'den 
sonra okumayı planlıyorum, bakalım.

Vampir Akademisi: Kan Kardeşler'in Film Afişi Yayınlandı!

23 Temmuz 2013 Salı


"TEST EDİLMEYE HAZIR OLUN!"

Merakla beklediğimiz Vampir Akademisi: Kan Kardeşler filminin ilk film afişi yayınlandı. Yahoo! Movies tarafından hareketli bir film afişi haline getirilmiş. Posterde Vampir Akademisi'nin arması var. 

Hareketli postere bu linkten ulaşabilirsiniz: http://va-movie.com/embed/video/video6.mp4

Çekimler de bittiğine göre artık yavaş yavaş fragmanı ve film afişlerini görmeye alışsak iyi olur :))
Siz ilk afiş için ne düşünüyorsunuz??

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Tür Tanıtım (Gerilim/Polisiye)

20 Temmuz 2013 Cumartesi


Konuşan Kitaplar 13. blog turunda Jean-Christophe Grange'i ağırlıyor. En son Doğan Kitap etiketiyle Kaiken kitabını elimize aldık. Bu fırsatla biz de güzel bir blog turu olur diyerek işe koyulduk.

- Tur Takvimi - 

20.07.2013 
Kitap Tanıtım - Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
Tür Tanıtım - Kitap Sayfaları
Yazar TanıtımYorum Durağım

Grange, bilindiği üzere gerilim/polisiye katagorisinde üst sıralarda yer alan bir yazar. Her yazdığı kitap haftalarca çok satanlar listesinden çıkmıyor. Ee haliyle hakkını da veriyor. Her yazar bu türde bu kadar iyi olabilir mi, tartışılır ama bu türde yazmak hayli zor gözüküyor.

Eğer sizde benim gibi gerilim/polisiye kitaplarını okumayı seviyorsanız, işte bu bölüm tam sizlik çünkü bu türde yazan yazarları, onların yazdığı çok tutulan kitapları ve bu türle ilgili bilgileri burada bulabileceksiniz!

Peki ilk polisiye romanını kim yazmış? Kitabının ismi ne?

İlk polisiye roman olarak "Charles Felix" takma 
adıyla 1862-63 yıllarında yayımlanmış olan The Notting Hill Mystery kabul edilir. Edebiyatımızdaki ilk polisiye roman Ahmet Mithat Efendi'nin Cinayet-i Esrar'dır.

Tabi daha sonra farklı kapaklarla yeniden okuyucuya sunuldu. Yanda gördüğünüz çok eski basımlar.
Ben şahsen okumadım ama bulursam okumayı isterim. O zamanlarda nasıl polisiye türünde yazılmış, merak uyandırıcı.



Kaiken ve Gelen Kitabım :))

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Sahuru beklerken işte benimde canım sıkılmıştı. Böyle bir post yapmayı düşündüm. Aslında daha erken bir saatte yayında olması gerekiyordu bu postun ama ben öyle bir diziye takıldım ki :D Orphan Black! 1. sezonu bitirip öyle geldim. Diziden ayrıca bahsetmeyi düşünüyorum. Çünkü dizi bence süper ve kenarda kaldığını düşünüyorum.

Neyse konudan sapmadan bu gün bana kargo geldi. Bende böyle saç baş dağınık falan olunca neden bana kargo geldi falan diye kafa yorarken sonradan çaktım olayı. Tuğçenin Kitaplığı'nın düzenlediği çekilişte bende kazanmıştım! Aslında kazanan birçok kişinin arasındayım. Ben daha çekilişi kazandığımı bile bilmiyordum. Sonradan Tuğçe ( Nida abla) bana söyleyince haberim oldu :D


Çekilişte benim seçtiğim kitabı yolladı Nida abla: Yürüyen Kentler. Şahsen bu kitabı çok merak ediyordum. Ve Yorum Durağım (Damla) blogunda bu kitabın incelemesini okuduktan sonra kesin almaya karar vermiştim. Sonradan Damla da beni gaza getirince sepete ekledim ben. Daha sonra Nida abla'yla konuşunca sen zaten o kitabı çekilişte kazanmadın mı demesin mi?! :D Çok şanslıymışım hehehhe. 

Vee Sonunda Bir Kitap Alışverişi Videosu #2

16 Temmuz 2013 Salı


Evet , Jim Carrey gibi tuhaf tuhaf sırıtıyorum şu sıralar.(bu gifti ayrı bir seviyorum. her yerde kullandım hahah :D ) Ehh bir kitap kurdu niye böyle sırıtır ki? diyenler çünkü kitap aldım!! Tabi alalı bayağı oluyor. Ben bu postu biraz değil bayağı geç yazmaya karar verdim. (Nasıl olduysa!) 

Neyse yine de kitaplarıma şöyle bir bakmam beni bu hallere sokuyor işte. :D Facebook sayfamda kargo kutusundaki kitaplarımın bir resmini paylaşmış ve bir kitap videosuyla geliceğimi bildirmiştim. Sonradan videolarda aksaklık vs. şeyler olunca bende bir süre sinir oldum "çekmiyorum kardeşim!" deyip atarlı atarlı gezdim. Sonra dayanamadım ve bu sefer sanırım güzel oldu. İzleyenlerin takdirine bırakıyorum artık. 2. kitap videom olduğundan yine bir stres bir stres sormayın. Videoda da zaten "ımmm....ımmm" kısımlar var :D:D
Neyse ben sizi sıkmadan şöyle neler almışım bir bakalım;


                                   

Sepetimde Hangi Kitaplar Benim Almamı Bekliyor??

15 Temmuz 2013 Pazartesi



Birkaç gündür dizi-kitap-uyku üçlüsünde olduğumdan blogu da boşladığımı kabul etmem gerek sanırım. Ama diğer blogları ziyaret etmeyi unutmuyorum :)) Ben yazamıyorum bari yazanlara bakıyım hesabı :D
Eee tabi yayınevleri boş durmuyorlar. Her gün neredeyse yeni bir kitap çıkıyor. Hızlarına yetişemez olduk!!
Bende yeni kitap geldikçe sepete atıyorum, çıkıyorum falan uzun listeler oluyor haliyle.
Yukarıda da gördüğünüz gibi 10 kitap var sepette. Ehh haliyle kitaplar bedava değil, parayla olunca biraz düşünüp alıyorum. Eleye eleye bunlar kaldı. Normalde bunun 2 katı falandı. :D:D

Bu yazıyı da sevgili Kitap Aşığı'ndan özenerek yazdım. Kendisininde sepette bekleyen kitapları var. Bakalım en kısa sürede kavuşuruz inşallah kitaplarımıza :))

Artemis'ten Sonunda Güzel Bir Haber!!

10 Temmuz 2013 Çarşamba


Şuan beni görseniz kendini kaybetmiş, salak salak sırıtıyor olarak bulursunuz. Aslında bu haber çıkalı 6 gün olmuş ama ben yeni görüyorum ve bağırmamak için zor tutuyorum kendimi. :D
Eh bu kadar neden sevinçliyim?? Kanbağı serisinin 3. kitabı MAVİ BÜYÜ'nün türkçe kapağı Artemis'in facebook sayfasında da ondan :D

Orjinal kapağı kullanılmış! Seviyorum seni Artemis!!!

Morganville Vampirleri Maratonu!!

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Herkese merhabalar!! Bu aralar Morganville Vampirleri serisini tekrar okumaya başladım.Ve artık kaçıncıya okuduğumu bilemesem de tekrar tekrar okuduğum bir seri. Her seferinde sizi eğlendiriyor, heyecanlandırıyor ve kızdırıyor. Shane, Claire, Michael, Eve bu takımla bütün seri kahkahalarla okunuyor.

Düşündüm bende dedim kendi kendime " Morganville Vampirleri maratonu yapsam ya!
Güzel olur diye düşünüyorum. Eğer sizinde Morganville Vampirleri Serisinin çıkan bütün kitapları varsa veya sadece bir kitabı da olur; hemen başlayın o zaman! 


Ben 4. kitabı yani Ahmaklar Şöleni'yle başladım. Carpe Corpus'a kadar geldim. Sende istediğin kitaptan başla, bu postun altına hangi kitapla başladığını yaz! 

"Binanın bu kısmı kullanılmıyor mu acaba?" diye sordu Claire.
"Gerek yok," dedi Myrnin. "Morganville'deki insan nüfusunun artacağı hesaplanarak yapılmış ama artmadı."
"Neden acaba?" diye homurdandı Claire. "Yaşayacak daha güzel bir yer mi var? İnsanlar buraya gelmek için canını verir. Az önceki cümlede altı çizilecek ifade, can vermek." (syf 59)

- Carpe Corpus ( Morganville Vampirleri Kitap 6)

Neler Okumuşum? || 2013 - Haziran

5 Temmuz 2013 Cuma


Bu ay tam da benim ayımdı diyebilirim sizlere. Hazır okullar tatilken bende bu fırsatı doya doya değerlendiriyorum. Toplam 7 kitapla Haziran ayını kapattım. 3 tane Artemis, 3 tane Dex ve birer tane de Martı ve Arkadya Yayınlarından kitaplar okudum. İçlerinde sevdiklerim var, kitabı fırlatmak istediklerim var ve hayal kırıklığı oluşturan kitaplar var. Gelin onlar kimmiş öğrenelim;

  • Masumiyetin İçin Savaş  by Tess Gerritsen= 4/5 
  • Kayıp Ruhlar Şehri by Cassandra Clare= 5/5
  • Obsidiyen by Jennifer L. Armentrout= 4/5
  • Kanbağı by Richelle Mead= 4/5
  • Altın Zambak by Richelle Mead= 5/5
  • Elit by Kiera Cass= 3/5
  • Aşk Adında Hayat by Michael Lee West= 3/5

Okuduğum Tarzın Dışında Bir Kitap: Hatasız Düşünme Sanatı - Rolf Dobelli || Kitap Tanıtımı

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Fark etmişseniz eğer genelde bilim kurgu, polisiye, az da olsa aşk, macera türlerinde kitaplar okuyorum ve yorumluyorum. Bazen kişisel gelişim kitapları da ilgimi çekiyor fakat çok 'sarmadığı' için okumayı tercih etmiyorum. Gel gelelim bu gün NTV Yayınlarından çıkmış yeni bir kitap gördüm ve konusunu okumaya başladım. Kapağı deseniz ilgi çekici değildi fakat bu sefer ilgi çekici şey sade kapaklı ama isminin ilgi çekici olmasıydı. "Hatasız Düşünme Sanatı"...


Yeni Kitap: Çarpışma - Jimmy Coates

3 Temmuz 2013 Çarşamba


Yok Edici Güç: Jimmy Coates

Edebi kişiliğinin yanı sıra müzikal yeteneğiyle de göz kamaştıran çok yönlü İngiliz yazar Joe Craig’in büyük ilgiyle okunan Jimmy Coatesserisinin merakla beklenen beşinci kitabı Çarpışma, baş döndürücü yepyeni bir maceranın pimini çekiyor.
Jimmy Coates sıradan biri gibi görünmesine rağmen aslında hiç de öyle değil. O; nefes kesen hızı, sıra dışı güçleri ve akıl almaz ölümcül içgüdüleri ile suikastçı olarak özel tasarlanmış bir genetik harikası! Her yönüyle kusursuzluğu simgeleyen Jimmy’nin % 38’i halen insan. Geriye kalan % 62’lik bölümü ise gün geçtikçe güçlenen ve sınırlarını zorlayan canlı bir silah…

Asıl gelişimini, suikastçı eğitimini 18 yaşında tamamlayacak şekilde planlanmasına rağmen 11 yaşında görevlendirilince % 38’lik insan yanı direnişe geçer. Kendisinden beklenen itaatkâr bir suikastçı rolünü reddetmiştir. Jimmy Coates, artık NJ-7’nin tam anlamıyla bir baş belası, NJ-7 için artık tehlikenin ta kendisidir!

Serinin nefes nefese okunacak beşinci macerasında Jimmy, ailesini korumak adına gizli servislerin oyunlarına gelecek; Fransız Dış Güvenlik biriminin yönlendirmesiyle Kuzey Denizi’ndeki “Neptün’ün Gölgesi” adlı petrol platformunu havaya uçuracaktır. Sonrasında ise kendisi yüzünden iki devlet arasında savaş çıkacağını düşünerek bu savaşı önlemeye çalışır. Ancak bilmediği bir şey vardır: Savaş, iki devletin Afrika’daki bir madene sahip olma savaşıdır. Çok değerli iki elementin, uranyum ve aktinyumun peşinde olan bu güçlerin oyununu tek bir kişi bozabilir: Jimmy Coates.
Yaşamla ölüm arasındaki o ince çizgiyi sık sık zorlayan bir ölüm kalım mücadelesi, bıçak sırtı bir macera…

Orijin [ Lux Serisi #4] Kapak Tanıtımı Görücüye Çıktı!!

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Herkesin merakla beklediği Lux serisinin 4. kitabının kapak tanıtımı yapıldı! Jennifer Facebook sayfasında ilk önce kapağın isminin gözüktüğü bir resim paylaştı. Ardından bu sabah kapak görücüye çıktı. Tabi hayranlar da çıldırdı. Özellikle de ben! Kitap 27 Ağustos 2013'te  raflardaki yerini alıcak. En kısa zamanda da Dex'in çıkarıcağını umuyoruz :))
Onu kurtarmak pahasına dünyayı yakacak...
Ülkemizde kitabın yayın hakları Dex yayınlarında ve 3. kitabı Opal'in de 4 Temmuz'da çıkacağı biliniyor. Çok yakında elimizde olacak anlayacağınız. Ben 2. kitabı Oniks'i daha okumadım. En son aldığım kitap alışverişimde elime geçti. En kısa sürede de Opal'i okuyup yorumunu yazmayı düşünüyorum. Tabi ilk önce Obsidiyen var! Okudum ama bir türlü yorumunu yazamadım :D Evet, üşengeçlik diz boyu!!! :/

Cover is too hot!! Fantastic!

Deamon Katy’yi geri alabilmek için her şeyi yapacak.
Weather dağındaki başarılı ama felaket baskından sonra, Deamon imkansızla karşı karşıya kalmıştı.Katy kayıptır. Kaçırılmıştır.Her şey onu bulmaya bağlı. Yoluna çıkanlardan kurtulmak mı? Hiç sorun değil.Onu kurtarmak pahasına dünyayı yakmak mı? Seve seve.  Uzaylılar ırkını dünyaya ifşa etmek mi? Memnuniyetle.
Katy’nin ise bütün yapması gereken hayatta kalmak.
Etrafı düşmanlarla sarılı Katy’nin kurtulabilmesi için tek yol uyum sağlamasından geçiyordu.Sonuçta  Daedalus’un tamamen çıldırmış olmayan tarafları da vardı, fakat grubun hedefledikleri korkutucuydu ve gerçekler , onların konuşmalarından bile daha korkunçtu. Gerçek kötü adamlar kimdi ? Daedalus mu? İnsanoğlu mu? Yoksa Luxen’ler mi?Birlikte her şeye karşı koyabilirler.
Ancak en tehlikeli düşman daima oradaydı. Ve gerçekler açığa çıktığında yalanlar birer birer yok olacak.O zaman Deamon ve Katy hangi tarafta olacaklar ? Hatta birlikte olabilecekler mi?

[ Arka kapak yazısı Anime ve Kitap Sever'den alıntıdır.]
Made With Love By The Dutch Lady Designs