16 Şubat 2014 Pazar

, ,

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları: Derin Sularla Şeytan Arasında - April Genevieve Tucholke | Kitap Yorumu + Playlist














Herkese merhabalar! Sonunda bir kitap yorumuyla daha buralardayım. Konuşan Kitaplar gene harika bir tura ev sahipliği yapıyor. Derin Sularla Şeytan arasında kitabını çok bekledik. Bakalım ben nasıl buldum. Ama ondan önce bu gün benden başka kimlerin yayını varmış bir bakalım;

Kitap Yorumu + Playlist - Kitap Sayfaları
Karakter Röportaj + Kitap Yorumu - Sihirbazın Güncesi
Ya Sonra + Kitap Yorumu -  Yorum Durağım






Kitap Adı: Derin Sularla Şeytan Arasında
Orjinal Adı: Between The Devil And The Deep Blue Sea
Yazar: April Genevieve Tucholke
Yayınevi: Parodi Yayınları
Çevirmen: Handan Sağlanmak
Sayfa Sayısı: 348
GR Puanı: 3.64

Okuoku | İdefix | KitapYurdu 






Violet White, büyükannesini kaybettikten sonra onun anılarına tutunmaya çalışan ve ölümünü sindirmek her ne kadar zor olsa da yaşamaya devam etmektedir. Ebeveynleri de Avrupa'da sanatkar kişiliklerini devam ettirmektedir. Çocuklarını bırakıp böyle bir seyehate çıkmaları tabi ayrı bir konu. Violet'in ikiz kardeşi Luke da bu konuda pek konuşmasa da anne ve babasının yokluğunu gene aileden gelen bir yetenek olan resim yapmaya kendini verir. Bu böyle devam  ederken bir süre sonra para suyunu çekmeye başlar ve Violet'in aklına Citizen Kane'in misafir evini kiraya vermek aklına gelir. Şansa bakın ki bu ilanı gören River West birden kapıda belirir. Ve Violet işte orada River'ın karşı konulamaz çarpık gülümsemesine tutulur. Ama River'ın Echo'ya gelmesiyle kötü haberler ortalığa yayılır. Gerilim ve gizemin harmanlandığı Derin Sularla Şeytan Arasında gotik roman diye adlandırdığımız tabire kesinlikle uyuyor.



Ben kurguyu çok sevdim açıkcası ve hız kesmenden okudum. Violet'in arada sırada kitaplar örnekler vermesi ve kitap okumayı çok sevmesi benim ana karakterimize daha çok sevmeme yol açtı. Bir ara kitap yavaşladığında yazarın sonunu nasıl bağlayacağını merak ettim ve kendim kafamda sonlar hazırladım ama hiç biri tutmadı. Yazarı bu kitabıyla tanıdığımdan dolayı başta çekincelerim olsa da kitabın kapağından daha baştan vurulduğumu da söylemeliyim. Daha sonrası zaten okudukça kendiliğinden geldi.

Violet'i sevdim dedim ya ha işte aynısını River için söyleyemeyeceğim. Çünkü o kadar rahat tavırları o kadar vurdumduymaz görünüyordu ki kendimi romanın içine girip de omuzlarından sarsmamak için kendimi zor tuttum. Bu kadar da rahat olunmaz ki!

Ve kitabın CİLTLİ olmasından bahsedelim isterseniz biraz da. Ben her zaman ki gibi ciltli kitaplardan yana olduğumdan bu kitabı da ayrı bir sevdim. Ve kitabın kalitesi de çok iyiydi. Kitabın o ayrı kabını çıkardığınızda sizi petrol mavisi mi denir tam olarak bilemediğim bir renk karşılıyor ve ben o renge aşık olmuş olabilirim. Üst kabı kırışmasın diye çıkardım ve daha fazla o mavinin tonuna hayran olarak okuma şansım oldu.

Kitabın son sayfalarına geldiğimde artık nefessiz bir şekilde olacakları okumaya başladım. Yazarımız gerçekten sonu harika bir şekilde bağlamış ve ikinci kitabını da okumamız gerektiğini vurgularcasına bitirmişti. Ben ikinci kitabı çıkar çıkmaz alıp okumayı düşünüyorum. Sevdim, bayıldım. Işıltı Serisini ciltli kitaplarımın arasında görmek istiyorum!
- Puanım -
4/5


Şimdi gelelim Derin Sularla Şeytan Arasında kitabımız için hazırladığım playliste. Ben okurken müzik dinlemeyi çok severim. Evet bazılarınız bunu nasıl yapabiliyorsun diye soruyorsunuzdur. Ama ben de açıkcası bilmiyorum. Sadece alışkanlık. Dinlemesem olmuyor :D Neyse işte Playlistimiz:

Derin Sularla Şeytan Arasında | Playlist

  • Imagine Dragons - Demons
  • Three Days Grace - Time of Dying
  • 30 Second to Mars - The Kill
  • Freflight - For Those Who Wait
  • The Fray - Love Don't Die
  • Eminem ft. Rihanna - Monster
  • Avicii - Hey Brother
  • David Gray - The Other Side
  • Evanescence - Lose Control
Son olarak Derin Sularla Şeytan Arasında kitabımızın çekilişine katılmak isterseniz;

1 yorum:

  1. Bloguma beklerim :D http://kitapdelisidizz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil