Uzak Ütopyalardan Sesleniyorum!!!

8 Şubat 2014 Cumartesi

Gerçekten uzak yerlerden sesleniyorum. En azından blog ortamından uzağım. Tam olarak 2 ay oldu ama sanki 2 yıl geçmiş gibi. Biraz yabancı, biraz tedirgin hissederek yazıyorum şimdi. Yazmaya alışınca insan daha rahat oluyor ve sanki kelimeler artık bir parçanız gibi kolayca hareket ettirebiliyorsunuz. Azcık paslandım bile diyebiliriz. Her neyse bu postun "geri dönüş" postu olması için elimden geleni yapıyorum. Ama ahh işte kelimeleri artık kolay hareket ettiremiyorum. Bu çok sinir bozucuuu -.-


Peki "sen neden 2 aydır buralarda değilsin?" diyenleriniz vardır sanırım. Evet neden buralarda değilim çünkü bende her 17 yaşındaki gençler gibi okula gidiyorum ve 11. sınıfım. Bu biraz hem iyi hem kötü. İyi tarafı 18 olucam tam kopma zamanı yehuu gibi hemde kötü tarafı sınavlar ygs - lys kapıya dayandı sinir stres her türlü duygu bir arada yaşıyorum. Bu yüzden biraz ara verdim amaa!! kitap okumayı asla bırakmadım. Tabi okuma hızımda yavaşlamalar oldu ve bunun için gerçekten çok üzülüyorum. 1 günde kitap bitirebilecek bir kız şimdi ayda 1 kitap okuyor O.o Evet şoka girmeyin doğrular bunlar maalesef :(

Kitap okumayı hiç bırakmadım dedim ya ha işte neler okudum hadi biraz özet geçiyim sizlere :D

--- Neler Okumuşum?? ----

  1. Yolun Sonundaki Okyanus - Neil Gaiman = 5/5
Kitabı bitirdikten sonra daha fazla Neil okumam ve daha fazla daha fazla diye kendime beynimin en önemli yerlerine not aldım. Aslında beklediğim bir kitap değildi ama bu daha güzel birşey beklediğim gibi olsaydı Neil'in cazibesi nerede kalıcaktı ki??!! Her neyse yorumu gelicek bir ara *.*

    2.  Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer #1) - Kerstin Gier = 4/5

Ben zaman yolculuklarını o tür şeyleri falan çok severim. Ee malum Doctor Who hayranı olunca birazcık ehehe. Neyse işte bu kitapda biçilmiş kaftandı benim için. Yalnız yazar olay örgüsünü birazcık daha genişletirse ve cevaplanmamış sorulara da cevap verseydi benden tam puan alıcaktı. Ama ikinci kitabını almama engel olmadı tabiki. Safir Mavi okunmak için bekliyor!! 

   3.  Mekanik Prenses (Cehennem Makineleri #3) - Cassandra Clare = 5/5

Bu seri için ne diyeceğimi bilemiyorum. Cassandra daha beni ne kadar şaşırtabilir diye bekliyordum. Son kitabında artık hat koptu bende. Kendisine hem çok seviyorum hemde azcık da olsa sövmüş olabilirim. Ama amaa çok fena final yapmışş bitch!!! :((( Kesinlikle okunması gereken bir kitap. İlk bu kitabın yorumunu yazıcam çok birikmiş var onları dökmesem olmaz! 
                                                                   
                                                               ****************

İşte göründüğü üzere 3 kitap okumuşum 2 ayda. Hiç okumamaktan daha iyidir deyip kendimi teselli ediyorum ama üzülmemek elde değil gerçekten. Soru bankalarım çoğaldı kitaplığımla yarışıyor o derece yani. Neyse 3'ü de güzel ve sevdiğim yazarlarındı. Gerçi Kerstin Gier'i bu kitabıyla tanımış oldum. Ama bu seriyi kapakları yüzünden bile sevebilirsiniz! Harikalarr *.*

Lafı fazla uzatmadan yazımı sonlandırayım istiyorum. Arada gene bir boşlama yapabilirim sakın ha sakın buralardan ayrılmayın. Özledim gerçekten yazmayı, okumayı. Şimdilik bu kadar. Herkese iyi haftasonları dilerim ve bol bol kitap okumayı unutmayın! :)


2 yorum :

  1. Ben de 18 olunca dünya değişecek sanıyordum ama gerçek kopuş kendi paramı kazanmamla oldu :) Dilerim her şey istediğin gibi olur, kolaylıklar!

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs