4 Mayıs 2014 Pazar

, , ,

Sonunda Beklediğim Kitap ve Daha Fazlası

Öncelikle herkese merhabalar!! Beni özlediniz değil mi?? Uzun çook çook uzun bir aradan sonra bloguma tekrardan kavuştum diyebilirim. Aslında blogumu çok özledim yazmayı ve yorumlamayı ama ben de bir öğrenciyim ve çalışmam gerek. Bu yüzden kitap okumalarım yavaşlasa da - aslında bayağı yavaşladı. - her zaman aklımda olan blogumu unutmadım. Geçen gün kitap tanıtımı yapmıştım. Son yazdığım post buydu. Şimdi ise size güzel haberler getirdim. Benim çok sevindiğim ve çığlık attığım bir haberdi. Paylaşmazsam olmaz diyerek hemen buraya geldim. Hemen habere geçmek istiyorum:

Her zaman dile getirdiğim gibi en sevdiğim seri Morganville Vampirleri serisidir. Gelen okuyucular da arama motorlarına genel itibariyle bu konu üzerinden gelirler :D Onları çok seviyorum çook ayrılar!! Neyse konuyu saptırmayayım, işte bu serinin ülkemizde 11 kitabı çıkmış bulunuyor. Ve normalde 15 kitaplık bir seri. Bir de Artemis Yayınları'ndan çıkıyor artık halimi siz düşünün. Artemis'in devam kitaplarını çıkarmasını dört gözle beklerken sonunda güzel haber bu gün göründü. Aslında 2 Mayısda duyurmuşlar ama ben bu gün gördüm. Yep! İşte 12. kitabımız............ KARA ŞAFAK!


Kapaktaki yazı rengine öl bit!!


Artemis Facebook sayfasından beklediğim kitabı sonunda duyurdu. Aslında bunu yazarken bile çok heyecanlı bir şekildeyim. Kelimeler elimde karışıyor. Ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Ama işte bir seriyi bu kadar çok beklerseniz - kaç sene oluyor bilmiyorum. - bu hallere düşmeniz bence normal :D:D

Kapağı görünce ben :D

Ve daha fazlası bölümünde ise diğer yeni kitaplarının kapaklarını sizlere paylaşmak istiyorum. Benim takip ettiğim serilerden de var aralarında. Aslında bu kadar erken sevinmek iyi değil çünkü kapakları yayınladıktan sonra Artemis 2 - 3 hafta bekletiyorlar yada en kötü ihtimal  1 ay falan beklemeniz gerekiyor satış için. Ama ben umutluyum. Belki insafa gelirler falan...
Neyse diğer yeni çıkacak kitaplara gelelim;


TEK BİR SEÇİM
SENİ DÖNÜŞTÜREBİLİR

TEK BİR SEÇİM
SENİ YOK EDEBİLİR

TEK BİR SEÇİM
KİM OLDUĞUNU BELİRLER

BİRİNİN KORKULARINI ÇEKİP ALDIĞINIZDA, MERHAMET DUYGUSUNU DA ALMIŞ OLURSUNUZ.

Uyumsuz serisinin biliyorsunuz ki filmi çıktı. Benim daha gitme fırsatım olmadı ama bence güzel bir film oldu. Giden arkadaşlarımın en azından yorumları bu yönde. Her neyse ben ilk kitabını okumuştum 2. kitabı da elimde var ama okumaya fırsatım olmadı o yüzden biraz kendime kızgınım neyse... Serinin 3. kitabı Yandaş ise gene orjinal kapakla karşımızda. - Neden Morganville için böyle olmuyor??!!! - Ben orjinal kapaklarını cidden çok beğeniyorum o yüzden tek kelime ile BAYILDIM! En kısa sürede çıkıp alasım var. Beklemede.


Gene benim sevdiğim bir seri hatta BAYILDIĞIM! bir seri. Ahh Adrian için nelere katlanıyoruz!!! Kan Bağı serisinin 4. kitabı Ateşli Kalp ismiyle ve gene orjinal kapakla Artemisten çıkmaya hazırlanıyor. Seriyi okumak isteyenlere sözüm: sırf Adrian için bile okuyabilirsiniz millet!! 


Aşk tedavisinden sonra 
sonsuza dek mutlu ve güvende 
olacağımı söylediler. Ve ben, onlara hep inandım. 
şimdiye dek.
şimdi artık her şey değişti. 

Artık, bir yalanın baskısı altında 
yüz yıl yaşamaktansa, aşk hastalığıyla geçireceğim 
kısacık bir ömrü tercih ederim.

Bu seriyi duymuştum ama çok fazla dikkat etmemiştim. Artemisten çıkıcağını duyunca şöyle bir göz atmıştım. Hoş bir seri. Kapağı eğer Artemis mahvetmezse böyle bazen basımda resimde gördüğünüz gibi çıkmıyor o zaman deliriyorum. İnşallah kapakta sorun olmaz. Bu kitabı da bekliyorum. Sanırım orjinal kapak. Bekleyip görelim.


Son tanıtacağım kitap ise Ateş serisinden Gölge Ateşi. Bende sanırım 1. kitabı var daha okuyamadım. Poff :( Okumadığım kitaplarım gün yüzüne çıkıyor bu postu yazarken. Neyse sakinim :D Bu seriyi bekleyenler matbaadan gelmiş ve şuan internet satış sitelerinde alınabilir durumda. Kitapçılara gelmişmidir onu bilmiyorum ama bu gün D&'a gittim gözüme çarpmadı. 

İşte böyle Artemis eğer bu kitapları da hızlı bir şekilde çıkarırsa değmeyin keyfime. Bir kaç gün sonra Evrenin Ötesi yorumumla tekrar burada olucam. Beni özleyin :P 

0 yorum:

Yorum Gönder