13 Haziran 2014 Cuma

, , ,

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Aylardan Aşk - Meral Kır | Playlist



Herkese merhabalar!! Aylardan aşk mı ne? Siz ne dersiniz? Konuşan Kitaplar için bu tur aşk ile geçecek zira Meral Kır bizler için harika bir kitap yazmış. Ben sizlere bu harika aşk kokan kitabimizi okurken dinleyebileceğiniz şarkılar seçtim. Umarım hoşunuza gider :))




- Playlist - 

Natalia Safran - All I Feel is You
Christina Perri - Arms
Little Mix - Little Me
Avril Lavigne - Let Me Go
Adilge - Aşk Paylaşılmaz
Aslı Güngör - Söylenmemiş Sözler
Gökhan Türkmen - Bir Öykü
Emre Aydın - Hoşçakal
Yalın - Yeniden



- Tur Takvimi -
12.06.2014
Yazar + Kitap Tanıtım + Çekiliş - Saklama Kabı
Alıntılar 1 + Çekiliş - Kitaplarım ve Ben
Ön Okuma + Çekiliş - Tuğçenin Kitaplığı
13.06.2014
En Romantik Sahne + Yorum + Çekiliş - Kitapların Tatlı Cadısı
Alıntılar 2 + Yorum + Çekiliş -- Maria Puder Ölmedi
Yorum + Çekiliş: Anime ve Kitap Sever
Playlist + Çekiliş: Kitap Sayfaları
14.06.2014
Yorum + Çekiliş - Yorum Durağım
Yorum + Çekiliş - Kördüğüm Hayaller
Best Scenes - Kitabın En'leri : Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
15.06.2014
Yorum : Kitaplarım ve Ben
Super Six Sunday + Çekiliş : Kördüğüm Hayaller
My Dream Cast : Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
Yazar Söyleşi : Yorum Durağım

a Rafflecopter giveaway

2 yorum:

  1. aslında yazdıklarını okuyorum ama okumadığım kitaplar olunca klasik yorumlar yazmıyorum.
    yoksa kitap alışverişlerimde fikir ediniyorum her zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar her zaman beni mutlu ediyor ama beni takip etmeniz, alışveriş yaparken fikir almanız da beni çok mutlu etti *.*

      Sil