22 Temmuz 2014 Salı

Okuma Şenliği | Yaz 2014: 1. Ay Durum Raporu



Herkese merhabalar! Bu benim ilk Okuma Şenliğine katılışım. Bu yüzden biraz acemi olsam da etkinliği çok sevdim. Bu etkinlik sayesinde hem kitapliğimdaki okunmamış, unutulmuş kitaplarımı okuma fırsatım oluyor hem de yazı güzel bir etkinlik ile değerlendirmiş oluyorum.

Şimdi gelelim durum raporuna. Bu etkinlik 3 ay süreceği için 1. ay raporu diye başlık atmak mantıklı geldi. Ama üzülerek söylemeliyim ki 1. ayım hiç iyi geçmedi ve sadece iki katagoriyi tamamlayabildim. Bakalım hangisiymiş;


3. Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.

Eyvallah - Kahraman Tazeoğlu (Destek Yayınları |338 syf.)

10.Kategori (10 Puan) : Fantastik kurgu/bilimkurgu/distopya türünde bir kitap.

Efsane - Marie Lu ( Pegasus Yayınları | 313 syf.) 



Puan Hesaplama

2 kitap okudum: 2×10= 20 puan
Toplam 651 sayfa okuduğum için 6
Toplam: 20+0,6 = 26 puan

Ama sanmayın ki bu ay sadece bu kitaplari okudum. Tabiki de hayır! Listemde olmayan kitaplar da okuduğum için maalesef şenliği biraz aksatmışım ama benim için gene iyi. Bir sonraki ay raporunda daha çok katagori bitirmiş olarak geliceğim! *.*

Herkese keyifli okumalar! :)

5 yorum:

  1. Merhaba, tebrik ediyorum sizi, iyi iş çıkartmışsınız :) Ben blog işinde yeniyim, sizi de yeni takip etmeye başladım. Ben de katılmak istiyorum bu tarz etkinliklere ama nasıl ve nerden katılıyoruz acaba? Siz oldukça deneyimli görünüyorsunuz bu blog işinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :) Eğer Okuma Şenliğine katılmak istiyorsan http://pinucciasbooks.blogspot.com.tr/2014/06/yaz-okuma-senligi.html bu adresten ev sahibi olan pinucciasbook u ziyaret edebilirsin. Başka bir sorun olursa seve seve yardımcı olurum :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, hemen ziyaret edicem. Gelişmeleri blogumda paylaşırım artık ;)

      Sil
  2. Merhaba,
    651 sayfa için 65 puan alamıyorsunuz 6500 sayfadan fazla olsaydı alabilirdiniz. 651 sayfa ile albileceğiniz puan sadece 0,6

    YanıtlaSil