22 Ağustos 2014 Cuma

, ,

D&R Kampanyasından Aldığım Kitaplar | Vlog


Herkese merhabalar! Bu çook ani ve bir o kadar da garip bir vlog çekmeme başlamamın hikayesi....

Daha çok türk vlogger istiyoruz diye her yer de dile getirsem de sanırım sonunda benimde bu konuya el atma zamanım gelmişti. İlk tanıdığım vlogger Kitap Aşığı'ydı. Harika videolar çekiyor ve izlemesi de bir o kadar zevkli. Daha sonraları yine yakınımdan biri Saklama Kabı'ndan Eren! Aslında bir nevi gaza getiren de odur :D 
Maria Puder Ölmedi blogunun sahibesi Tuğçe ile bir konuşmamızda sen yaparsan bende yapıcam dedim ha işte orda herşey raydan koptu. Ama iyiki oldu çok eğlendik ve vlog çekmenin her ne kadar ben tırssam da çok güzel olduğunu keşfettik. Devamı gelir, gelmez bilemiyorum ama şimdilik hem bir deneme olsun diye hemde daha çok vlogger görmek istiyoruz bu yüzden biraz da cesaretlendirme olarak bu vlogu ekledim. Her ne kadar sonunu getiremesem de *.*

Şimdi şu bahsettiğim vlogu artık paylaşıyım dimi :))





Bu da Tuğçe'nin vlogu :D 





İzleyin, vlog çekin ve en önemlisi bence keyif alın ;) Tekrar çekene kadar yada bloguma yeni yayın girene kadar bizi bekleyin *.* 

20 yorum:

  1. İzleyip keyif aldim. Devamı gelir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim gerçekten! *.* gelicek gibi böyle giderse :D

      Sil
  2. Daha fazla vlog gelecek *-* gelmeli de zaten. İkiniz de harika videolar yapıyorsunuz :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecekk tehdit var dhshshshw teşekkürlerr tuğçe destekliyom ben :D

      Sil
    2. Gelecekk tehdit var dhshshshw teşekkürlerr tuğçe destekliyom ben :D

      Sil
  3. Postacı Kapıyı Çalmayacak'ı bende alıcam :3 Konusu çok hoşuma gitti. İlk çekimin çok güzel olmuş. Sizleri izleyip ah çekiyorum :D
    Daha da vlog bekliyorum senden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende konusunu çok hoş buldum *.* Çook teşekkürler devamı daha iyi gelirr :D

      Sil
  4. Süper bir video olmuş çok keyif adım ve sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler. Şimdiden şımardım ama ben :/ :D

      Sil
  5. Bu gidişle ben bile vlogger olabilirim sanırım :D :P Harika bir video olmuş :) İlk vlog denemesinde 'devamı gelmeyebilir' diyen tüm bloggerlardan yeni videolar bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende çekmelisin o zaman! Amaç daha çok vlogger görmek zaten ;)
      Hehhehe bende bekliyorum ama kendimden pek emin değilim :D

      Sil
    2. Siz devam edin ben sonra size yetişirim :D

      Sil
  6. Çok güzel olmuş bence. İlk denemene rağmen hiç zorlanmadan konuşmuşsun, tebrikler! :)
    Çok tatlı bir vlog olmuş, vlog izlemeyi çok seviyorum. D&R kampanyasından hala yararlanamadım ama en kısa sürede gideceğim. Bu arada ben de bloguma beklerim. www.ortaboypopcorn.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada iiiiii diye kaldığım yerler de vardı :(( Eğer çekersem bunlara dikkat edicem. Çook teşekkürler :*
      Bence kampanya bitmeden bir kitap en azından almalısın. Gerçekten çok güzel indirimde olan kitaplar var :) ziyaret ederim blogunu.

      Sil
  7. çok sevdim. kitap aşığı ile puderi okuyom zaten. saklama kabını bilmiyodum. seninki de şeker olmuş. du duyurayım seni gelsinler dinlesinler yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazla nasıl utanabilir acaba :D çok teşekkürler yorumunuz için *.*

      Sil
  8. Eveet izliyorum bende hepsini (: Çekmeye kesinlikle cesaret edemesemde izlemek çok güzel oluyor :D

    YanıtlaSil
  9. Bence de, daha çok video çekin yeey! :D
    Göz'ü okumuştum ben, beğenmiştim de. Umarım sen de seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende çek bence seninkini cok merak ediyorum *.* :D benden gecti artik dermisim ama gaza gelisem yine çekerim :D
      İlk sayfalarında kız bayaği saf gözüktü ama bakalım ilerlerde nolcak *.*

      Sil
  10. Merhaba öneri isteyebilir miyim?
    Sizi en etkileyen yazarı veya düşünce dünyanızı altüst eden şeyleri çıkarmanızı istiyorum lütfen.Size neler hissettirdi. Lovecraft, Edgar Allan Poe ve Kurt Vonnegut beni derin bir edebiyata sevkettirdi ve daha arıyorum böyle şeyler.
    Bir de ilgilenirseniz çok sevineceğim. Aradım ama düzgün birşey bulamadım.

    -Moda tarihi, (Yüz liralık kitaplar var. en fazla 35 olursa çok güzel olur.)
    -80ler 90lar ile ilgili bilgi
    -Rock tarihi ve akımlar hippieler gibi.
    -Yönetmenlerle ilgili, Lynch, P.leconte, tim burton veya tarzını oluşturmuş şahsiyetlerle ilgili başka bir edebiyat.
    - Böyle tarihi aşk bilim kurgu gibi hikayelerin yanında eros gibi varlıklarla aşkı başmbaşka konu almış. Hatta alışılmışın dışında kitap ve yazarları.

    YanıtlaSil