30 Ağustos 2014 Cumartesi

, , , ,

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Çilek Mevsimi - Burcu Büyükyıldız | Dream Cast


Herkese merhabalar!! Turumuzun dördüncü gününde sizlere Çilek Mevsimi'nin karakterlerini tanıtacağım. Bakalım Yağız ve Mira'yı merak edenler doğru yere geldiniz millet! ;)


Yağız İlhanlı 






















Mira İlhanlı


 
                           


Erim İlhanlı


 
 


Sidar Tekinay


 



Bengi  Aras


 

 


Nasıllar? Sizin de aklınızda canlandırdıklarınıza benziyor mu? Yağız ve Mira birbirlerine uymuş mu? Hadi dedikodu timee! *.* 

5 yorum:

  1. Sidar Yağız'dan daha yakışıklı geldi bana şimdi, hiç böyle düşünmemiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhshahahah dimii yaa bende sankii öyle şeys didim sjdnsjsjsj *.*

      Sil
  2. Sidar çok yakışıklı katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes Sidar'ı kesti jabdjahdjahd *.*

      Sil
  3. Seni Zıt Kitaplar tagine ekledim :)

    YanıtlaSil