#Mim | Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı || Vlog

29 Ağustos 2014 Cuma



Herkese merhabalar!! Yorum Durağım blogunun sahibesi Damla beni mimlemiş. Bende biraz da işsizlikten ne yapim, ne yapiyim diye düşünürken vlog çeksem ya ben didim. Olaylar böyle gelişti *.* Mim'in ismi Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı
Fark ettim ki vlog çekince rahatlıyosun. Ne bilim sanki karşımda bir kitapkurdu var ve onunla sohbet ediyormuşum gibi oluyor. Bu çok hoş. O yüzden sevdim ben vlog çekmeyi. Her neyse benim mimlediklerim; Vera'nın Rüya Kitaplığı, Nora'nın Kitaplığı ve İki Kapak Arası hadi gençler camonn dksnsjahsjs *.*




32 yorum :

  1. EFSANE'NİN KAPAĞI GERÇEKTTEEEN MÜKEMMEL *-* AMA BAŞKA NE MÜKEMMEL BİLİYOR MUSUN KAPAĞI GÜZEL OLAN VE İÇİ DE GÜZEL OLAN KİTAPLAR *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha ecrinnn coştu *.* yirimmm :))) Aynenn tatlım vee senden de bekliyorum artık mimlerini yap yoksaaa sopa sksnksjaaj :D

      Sil
  2. Yaşasın Vlog hemen izlemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim bile sen hep video çek ben hep izlerim :)

      Sil
    2. Çok güzel yorumlarr ayy musmutlu ben *.*

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :))) Kağıttan Kentler seri değil ama kitap çooooook güzel!! Ne desem boş o kitap için. Aslında yorumunu yazmıştım oradan bakabilirsin *.* Ama mutlaka oku bence ben bayıldım!! *.*

      Sil
    2. Yürüyen Kentler demek istedim kitaplar karıştı :D

      Sil
    3. Hehehhe :D Yürüyen Kentler'i ben çok beğenmiştim ama işte nasıl yarım bıraktım sonra bide unut sen onu dksjshjw yani alıp okuyabilirsin bence beğeniceksin :))

      Sil
    4. Tamam tavsiyeni dikkate alacağım teşekkür ederim :) Bu arada Son Zamanlarda Herkese Tavsiye Ettiğin Kitaplar tagini yapmadıysan seni de mimliyorum :D

      Sil
    5. Rica ederim *.* ouu gene bir mim :D sjssjsjs yaparimm tabii :))

      Sil
  4. İnsanın aklı John Green'de olmasın :D Yürüyen Kentler serisini okuduğun yere kadar beğendin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın etkisi işte skdjsjsjwj :D

      Sil
    2. Hahaha satın alsam mı diye düşünüyordum :D

      Sil
    3. All all!! :D hiç durma bence *.*

      Sil
  5. Biz yiğenimle en çok Yokyer'in kapağını sevdiik Neil Gaiman kitabı okumak istiyodum zaten acaba nasıl bi kitap ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Yolun Sonundaki Okyanus ile başlayabilirsiniz Neil okumaya :D Ama Yokyer içinde olumlu yorumlar okumuştum *.*

      Sil
  6. Yine çok güzel bir vlog çekimi olmuş, devamını bekliyoruz :3 Bir de ben bu etkinliği daha yeni yaptım :D Ama mim için yine de çok çok teşekkürler ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler *.* Yaptığını görmemişim yaa neyse o zaman :))

      Sil
  7. Yine çok güzel olmuş bence de, devam et kesinlikle! Gayet rahat gözüküyorsun buradan. :) Çok güzel kapaklar var, Efsane gerçekten ciltli olmasıyla gönülleri kazandı ama fiyatı da baya iyiydi. :D Ben de bloguma beklerim bu arada, ortaboypopcorn.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorumlar olumlu olunca daha da çekesim geliyor :))
      Efsane'yi internetten alıcaksın yani çok ucuz olmuyor ama yine de araştırıp almak gerek :))

      Sil
  8. Hey, seni bir mimde etiketledim, yaparsan sevinirim ^.^
    http://thecursedparadise.blogspot.com.tr/2014/08/hangisini-secerdiniz-kitap-mimi-would.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ouu sanki biri daha ayni mimledi beni ama simdi hatirlayamadım :D neyse tesekkürler yapicigimm :)))

      Sil
  9. Merhaba. Yeni açtığım blogda seni bir tage etiketledim eğer yaparsan çok memnun olurum :))
    http://kahvegozlukiz.blogspot.com.tr/2014/08/yaz-zaman-clgnlg-summertime-madness.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Yeni blogcu birini görmek çok güzel :)) blogunu takip etmem için google friend connect eklemelisin :))) en kısa zamanda mim'i yapacağım *.*

      Sil
    2. Blog konusunda bilgim sıfır, öneri için teşekkürler :) umarım yapabilmişimdir :/

      Sil
  10. Fatma sana meydan okudum :D http://glorrrybooks.blogspot.com.tr/2014/09/book-tag-7-book-list-challenge.html

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs