3 Ağustos 2014 Pazar

, , , , , ,

Neler Okumuşum? || 2014 - Temmuz


Herkese merhabalar! Biraz gecikmeli bir "Neler Okumuşum?" postu ile buradayım. Havalar bu aralar karışık ve çok yağmur var. Ehh birde üzerine Ramazan Bayramı da gelince yorum bile yazamadım. Her neyse geç olsun güç olmasın diyerek başlayalım!

Bu ay 4 kitap okumuşum! - pofff! - Ama gerçekten güzel kitaplar okudum. Yaz Okuma Şenliği'nin bana büyük katkısı oluyor. Bu yüzden hızlanmamın vakti geldi de geçiyorr!! Bakalım neler okumuşum;



*Kitapların isimlerine tıkladığınızda yorumuma ulaşabilirsiniz.

Son Kamelya, gerçekten çok güzeldi. Zaten Sarah Jio'nun bir kitabı bu yüzden bende çok ayrı bir yeri var. Yaz Okuma Şenliği'nde de ilk kategoriye yazmıştım bu kitabı. O yüzden benim için güzel bir başlangıç oldu. Eğer tarih ve birazda gizemden hoşlanıyorsanız, Son Kamelya'yı da beğeneceğinizi düşünüyorum. 

Kağıttan Kentler! Bir kere John Green ismi kapakta... Gerçekten bunu alıp okumamakta hala kararsızsanız bir şey diyemeyeceğim. Fakat herkes sever mi? Bunun cevabını veremem. Ama gerçekten çok güzel ve hiç sıkılmadan sizi kitaba bağlayan bir anlatımı var. Ama Aynı Yıldızın Altında ile karşılaştıran bir çok insan var. Bende kitap var fakat okumadım daha. Bu yüzden karşılaştırma yapamam fakat bir çok kişi bu yüzden hayal kırıklığına uğradı. Kitaplar aynı yazar olsa bile farklı konulara ve farklı görüş açılarına sahiptir. Bu yüzden kesinlikle bir Aynı Yıldızın Altında beklemeyin. 

Efsane yine Okuma Şenliğinde listeme eklediğim bir kitaptı. Zaten ciltli olması ve çok tanıtımı yapıldığından dolayı çok merak ediyordum. Bu yüzden listeme ekledim ve hemen okumaya başladım. Bilim kurgu ve macera sevenler için harika bir kitap olduğunu düşünüyorum. 

Son olarak Eğer Yaşarsam ince olması ve filminin de çıkacak olması benim için yeterliydi. Hemen Okuma Şenliğine ekledim ve okuyup bitirdim. Çok akıcı ve bir o kadar da duygusal bir kitap. Yorumunu da en kısa sürede blogumda görebilirsiniz. 

twitter: @raggedybook
instagram: raggedybook (yeni açtım *.*)


Siz bu ay Neler Okudunuz? 

2 yorum:

  1. Okuma Şenliği beni de çok motive ediyor , keyifli okumalar canım.

    YanıtlaSil