22 Ağustos 2014 Cuma

,

Okuma Şenliği | Yaz 2014: 2 Ay Durum Raporu


Herkese merhabalar! Okuma Şenliği devam ediyor. Ne çabuk ikinci aya geldik yav o.o Her neyse bu ay az okumuşum yine... Aslında o kadar çok gözüme kitap çarpıyor ki bir anda başka kitabı okuyor oluyorum. Geçen ayda 2 katagori bitirmiştim. Bu ay 3 kategori bitirmişim. Son ayda 4 falan dermisim. İnşallah olmaz böyle *.* Neleri bitirmişim bir bakalım;



1.Kategori (10 puan): İsminde yaz mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların yazın geçtiği bir kitap. 

Son Kamelya - Sarah Jio (Arkadya Yayınları | 345 syf.)

12.Kategori (10 Puan) : Beyaz perdeye aktarılmış bir kitap.

Eğer Yaşarsam - Gayle Formen (Pegasus Yayınları | 254)

24.Kategori (10 Puan):  Daha önce okuyup tekrar okurum dediğiniz bir kitap.

Can Ev (Morganville Vampirleri Serisi #1) - Rachel Caine (Artemis Yayınları | 324 syf.) 


Puan Hesaplama

3 kitap okudum. 3*10= 30 puan
Toplam 923 sayfa okuduğum için 9 puan
Toplam: 30+9= 39 puan


Kendi puanımı geçmişim hahshaha. Böyle avunuyorum evet... Her neyse böyle işte. Kitapların yorumlarını blogda okuyabilirsiniz. Süpriz bir yayın gelcek beklemede kalın ;)

1. Ay Durum Raporum için tık!



3 yorum:

  1. Ben de çok az okuyorum sıcaktandır sıcaktan diyorum sonra :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yepp! Bencede sıcaktan hahahah bahanemiz süperr ama doğru :)))

      Sil
  2. bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum...

    YanıtlaSil