Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: The 100 - Kass Morgan | Çekiliş

8 Ekim 2014 Çarşamba


Herkese merhabalar! Bloga uzun aralar veriyorum ama turlar sayesinde çok da kopamıyorum ki bu iyi oluyor. Zaten derdim kopmak değil ama son senem olduğundan derslere, soru bankalarına gömülmüş haldeyim. Arada böyle kaçamaklar da olmasa yaşadığımı hissetmiycem :/

Her neyse. Bu gün Konuşan Kitaplar olarak sizlere harika bir kitabın turuna başladığımızı ve eğer sizde macera, bilim kurgu ve fantastik kitaplardan hoşlanıyorsanız tam sizlik bir kitabın çekilişini duyurmaya geldim. The 100, Go! Kitap'ın ilk kitabı ve bizimde tur konuğumuz. Çekilişe geçmeden evvel turumuzda bu gün yayında olan kimler varmış bir bakalım;

Kitap Tanıtımı - Kitap Sayfaları
Alıntılar - Kitaplarım ve Ben
Ön Okuma - Kördüğüm Hayaller





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs