14 Ekim 2014 Salı

, , , ,

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Aşkın Müziği - Kylie Scott | Playlist + Çekiliş


Herkese merhaba sevgili okuyucu!! Konuşan Kitaplar'ın bu sefer ki tur konuğu David Ferris!!! Öhhö öhö yanlış oldu yani şey Aşkın Müziği turumuzun konuğu :)) Yabancı Yayınları'ndan bu ay çıkan ve rock müziği sevenler bu tur sizler için!! Yani tabi sevmeyenler hemen kaçmasın çünkü David Ferris  gibi bir yakuşugluyi kaçırmak istemezsiniz *.*

Turumuzun ikinci gününde ben deniz sizlere kitabımızı okurken dinlemeniz ve bağımlısı olmanız için bir playlist paylaşıcam. Yazının sonunda bu kitap için düzenlediğimiz çekilişe de katılmayı unutmayın.  *.* Hadi o zaman başlayalım!






- Playlist -

Three Days Grace - Bitter Taste


Evanescence - Made of Stone 


Nine Lashes -  Anthem of the Lonely


Linkin Park - Numb



Three Days Grace - World So Cold


Children of Bodom - Are You Dead Yet?


Evanescence - Weight of the World


Avenget Sevenfold - This Means War


Three Days Grace - Gone Forever 


Nine Lashes - Break the  World 






2 yorum:

  1. Kazananlarda Büşra A. gördüm eğer bu adla başka kişi yoksa sanırım ben kazandım peki iletişim bilgilerimi nereye göndericam bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Büşra Ay'mış kazanan. Üzgünüm :(( Başka çekilişlere kaldı artık :)

      Sil