16 Ekim 2014 Perşembe

, , , ,

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu: Aşkın Müziği - Kylie Scott | Kitap Yorumu


Herkese merhabalar! Uzun zamandır bloga yorum girmiyordum. Konuşan Kitaplar'ın konuğu Aşkın Müziği tek kelimeyle harikaydı! Okurken kahkahalarıma engel olamadım. Ama durun bir dakika! Yoruma başlamadan önce sizlere küçük bir hatırlatma. Bu yorumdan sonra "Daviddddd!!! Benim olacagsinnn" gibi fangirllüğünüzü kendinize saklayınız. Zira İLK ÖNCE BEN GÖRDÜM ULEYNNN!!
Her neyse başlıyoruz millet.....






Kitap Adı: Aşkın Müziği
Orjinal Adı: Lick
Yazar: Kylie Scott
Bağlı Olduğu Seri: Stage Dive #1
Tür: romantik, yeni-yetişkin, müzik, komedi
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 318
GR Puanı: 4.19










Müzik ve hele de rock müzikse bende hayat durur arkadaş! Rock müzik türünün hastası biri olarak bu kitap benim için biçilmiş bir kaftandı. Tabi sadece bu yüzden değil. Fark ederseniz kitabımızın kapağı da yenilir cinsten *.* (hay maşallahh tü tü tü!!!) Ama Aşkın Müziği'nde beni çeken şey kitabın konusuydu. Gelin size de spoisiz anlatıyım;



Evelyn Thomas, 21. Yaş gününü kutlamak için Vegas'a arkadaşıyla beraber giderler. Eğlence, müzik ve dans. Her şey tamamdır. Tabi dozu biraz kaçırmışsanız kendinizi yabancı birinin yanında uyanabilirsiniz. Öyle de olur. Ertesi sabah yanındaki bu yakışıklı kimdir, nerede tanışmışlar. Hiçbir fikri yoktur.  Adamın soran bakışları ve başının feci bir şekilde ağrıdığı zaman centilmenimiz bir aspirin getirir. Neler olduğunu bir hatırlayabilseydi herşey daha net anlaşılabilecekti fakat geçen gece cok içmiştir ve en ufak bir detayı bile hatırlamaz. O sırada adamı da süzmeden edemez, ki Eveleyn'nin hiç tipi değildir. O kendi ayakları üstünde duran, aklı başında ve eğitimi bittiğinde kariyer sahibi olmak isteyen bir kadındır. Bu adamla çoook zıt bir dünyadalardır. Yakışıklı, dövmeli, uzun saçlı ve dar pantolonlu bu kişi de ona neler olduğunu hatırlamıyor musun deyince.... işte orda fay kopar ve adam deliye döner. Çünkü ONLAR EVLENMİŞTİR!!

Daha sonra hemen gizli bir şekilde boşanmaları gerekir. Ama havaalanından eve gideceği sırada kameralar, flaşlar heryerini sarmış olur. Meğersem kızımız ünlü bir rock grubu olan Stage Dive'in gtaristi aynı zamanda söz yazarı olan David Ferris ile evlendiğinı öğrenir. Bundan sonrasını sizin okumanız gerekk. Üzgünüm :(

Kitap çok eğlenceliydi bence. Okurken dediğim gibi kendimi tutamadım ve hunharca güldüm. Özellikle Mal benim favori karakterim. Herşeyi geçtim bu adam bi harika dostumm diye bağrıma basasım var!!

Evelyn'e biraz gıcık olduğumu söylemeliyim. Ama David!!! Sen nerdeydinn bunca zamandır ;)) Bi ara Vegas'a gidelim. Olurrr muuuu???!!

Her neyse. Kitap akıcı gidiyor. Olay akışı ve karakterler mükemmel oluşturulmuş. Bence biraz Tatlı Bela kıvamındaydı. David tabikide bir Travis olamaz ama bence rockçı Travisimiz olurrr *.*

Eğlenceli, romantik ve müzik... Bu üçlü kitabı bir çırpıda bitirip daha fazla istemenize neden olabilir, dikkat!

Puanım
5/4

3 yorum:

  1. Ödül getirdim :)

    http://mehtapvekitap.blogspot.com/2014/10/odullendim.html

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, blogumda ödülünüz var kabul ederseniz sevinirim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil