5 Aralık 2014 Cuma

, , , , , ,

Yepisyeni Sıcak Fırından Çıkan Kitaplar!!!



Herkese merhabalar! Nasılsınız? Eminim sizler bol bol kitap okuyorsunuzdur.Ben ise üniversite sınavına çalışmaya çalışıyorum dersem yalan olmaz. Kitap okumalarım yavaşladı ama tabikide tamamen bırakmadım. Bırakamam ki zaten. Ama inanın kitaplığımla bakışıp bakışıp duruyoruz. Şu sınavlarım bitsin tamamen buralara dönmek istiyorum.
Her neyse asıl konumuzdan sapmışım yine. Sizler de eğer takip ediyorsanız Yabancı Yayınlarının ve İthaki Yayınlarının yeni cicilerinden haberdarsınızdır, ama ben bir kez de buradan yeni kitaplarını duyurmak istedim. O zaman başlayalım bakalım,











Kitap Adı: Dünyanın En İyı Kitabı
Orjinal Adı: The Best Book in the World
Yazar: Peter Stjernström
Tür: kurgu
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 336
GR Puanı: 3.00
Dağıtım Tarihi: 12/12/2014









“Kitap içinde kitap” okumanın zevkini yaşatan Dünyanın En İyi Kitabı, mizahıyla, akıcılığıyla ve yayın dünyasına getirdiği eleştirilerle her kitap kurdunun okuması gereken bir roman.

Dünyanın en iyi kitabını yazmak mümkün mü?

Titus Jensen, yazarlık dünyasında yaşayan bir efsanedir ama alkol problemi ve boş vermişliği yüzünden çok uzun yıllardır tek kelime dahi yazamamıştır. İçinde bir çok-satana yakışan her türlü konuyu barındırması gereken Dünyanın En İyi Kitabı’nı yazma fikri ortaya çıktığında, Titus’tan istenen alkolden uzak durması ve binlerce sayfaya ulaşabilecek potansiyelde olan kitabı 250 sayfaya sığdırmasıdır.

Eddie X, özellikle kadınlar tarafından çok sevilen popüler ve genç bir yazardır. Eddie, Titus’a saygı duyuyor gibi görünse de onun başarılı olmasını istememektedir. Titus, Eddie’nin de bir şekilde bu proje üzerinde çalıştığını ve kendi fikirlerini çalacağını düşünür.

“Adam dediğin doğru düzgün bir çok-satan yazmalı. Olay budur!”
“Hedefi on ikiden vuran bir hit. İnsanların hakkında yıllarca konuşacakları şu kitaplardan. Her yıl listelerin en üstüne yerleşenlerden!”
“Bir sürü dile çevrilecek bir kitap!”
“Bir sürü ödül kazanacak bir kitap!”
“Filmi çekilecek bir kitap!”
“Tiyatroda sahnelenecek bir kitap!”
“Moda olacak bir kitap!”
“Aynen öyle!”
“Kesinlikle!”









Kitap Adı: Tersyüz
Orjinal Adı: Making Face
Yazar: Amy Harmon
Tür: Romantik, Yeni-Yetişkin, Dram, Savaş, Kurgu
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 376
GR Puanı: 4.46
Dağıtım Tarihi: 12/12/2014







Ambrose Young okulun en çekici çocuğu ve kasabanın yıldız güreşçisiydi. Uzun boylu ve yapılı bir vücudu, omuzlarına değen saçları ve yakıcı gözleriyle aşk romanlarının kapaklarını süsleyebilecek kadar yakışıklıydı. Fern Taylor bunun farkındaydı ve Ambrose Young’a âşıktı. Belki de bu kadar yakışıklı olduğu için Fern asla onunla birlikte olabileceğini düşünmemişti. Ta ki her şey tersyüz olana ve Ambrose'un eski yakışıklılığından eser kalmayana kadar…

Tersyüz, beş genç adamın küçük bir kasabadan kalkıp savaşa gidişinin ve içlerinden sadece birinin geri dönüşünün hikâyesi... Hayatı, benliği, güzelliği kaybetmenin hikayesi... Bir kızın, yıkılmış bir çocuğa ve yaralı bir savaşçının, sıradan bir kıza olan aşkının hikâyesi... Kalp kırıklığının üstesinden gelen bir arkadaşlığın ve bilinen kalıpların dışına çıkan bir kahramanın hikayesi... Tersyüz, hepimizin içinde biraz iyiliğin biraz da kötülüğün olduğunu keşfettiğimiz modern çağın Güzel ve Çirkin’i...

"Tersyüz bize modern yaşamın unutturduğu duyguları hatırlatıyor. Güzellik sadece yüzeysel olabilir ama bu hikâye ta içinize işleyecek ve uzun süre aklınızdan çıkmayacak." --- A Love Affair With Books

"Zaman zaman sizi neye uğradığınızı şaşırtan bir kitap okursunuz. Bu kitap benim için tam olarak böyleydi. Bugüne kadar okuduğum en güçlü hikâyeydi ve bana inanın, çok çok fazla kitap okuyorum. " --- Holly Kelly, Rising kitabının yazarı.

“Hiçbir Çirkin, Ambrose kadar yakışıklı, hiçbir Güzel de Fern kadar naif olmamıştı! Tersyüz sizi toplum yargılarının ötesine götürerek, yaralı ve genç kalplerin bir attığı bu duygusal hikâyeyle içine çekecek.” --- Romancekolik

“Tersyüz, sevginin, arkadaşlığın, kaybetmenin ve hayata dair ikinci bir şansın, duygusal, yürek burkan ama aynı zamanda içinizi ısıtacak, kolay kolay unutamayacağınız öyküsü.” --- Tuğçe’nin Kitaplığı







Kitap Adı: Marslı
Orjinal Adı: The Martian
Yazar: Andy Weir
Yayınevi: İthaki Yayınları
Tür: Bilim Kurgu, Macera, Uzay, Cinayet
Sayfa Sayısı: 416
GR Puanı: 4.35
Dağıtım Tarihi: 12/12/2014








Altı gün önce, Mark Watney Mars’a ayak basan ilk insanlardan biriydi. Şimdi ise, orada ölmesi neredeyse kesin.

Neresinden bakarsanız bakın, sıçmış durumdayım.
Bu benim değerlendirmem.
Sıçtım.
Hayatımın en harika iki ayı olmasını beklediğim sürecin sadece altı gününü yaşayabildim ve gerisi tam bir kâbusa dönüştü.
Bunu kimin okuyacağını bile bilmiyorum. Herhalde eninde sonunda birisi bulacaktır. Kimbilir, belki bundan yüz yıl sonra falan.
Kayıtlara geçsin diye söylüyorum: Ben Sol 6’da ölmedim. Şüphesiz, mürettebatın kalanı öldüğümü sanmıştır ve bu konuda onları suçlayamam. Belki benim için bir gün ulusal yas ilan edilir ve Vikipedi sayfamda, “Mark Watney Mars’ta hayatını yitiren tek insandır,” yazar.
Ve işin gerçeği de bu olacaktır, muhtemelen. Çünkü hakikaten burada öleceğim ben. Sadece herkesin sandığı gibi Sol 6’da değil.
Şimdi bir bakalım... nereden başlasam?

“Çok uzun zamandan beri okuduğum en iyi kitap. Zeki, eğlenceli ve
gerilim dolu. Marslı, bir romandan isteyebileceğiniz her şeye sahip.”
—Hugh Howey, Wool serisinin yazarı

“Sürükleyici… Defoe’nun Robinson Crusoe’su sanki daha zeki biri
tarafından yazılmış gibi.”
—Larry Niven, Hugo, Nebula  ve Locus ödüllü Halka Dünya  romanının yazarı

“Bu kitap tam da benim gibi okuyucuların seveceği türden.”
—John Scalzi, Yaşlı Adamın Savaşıserisinin Hugo ve  Locus ödüllü yazarı

“Andy Weir’in yazdığı Marslı şimdiye kadar okuduğum en iyi bilimselbilimkurgu romanı. Bu romanı –başka bir kitap hakkında  hiç böyle bir şey söylemedim– edebi anlamda da elden bırakmak  mümkün değil.” —Dan Simmons, Hugo ödüllü Hyperionserisinin yazarı

“Marslı aklımı başımdan aldı!”
—Ernest Cline, Başlat romanının yazarı

“Aksiyon ve uzay macerasının kusursuz bir karışımı.”
—Library Journal

 Siz son zamanlarda neler aldınız?/Nelerin çıkmasını bekliyorsunuz? Yorumlarınızı esirgemeyin :)))

3 yorum:

  1. O son iki kitabı almak istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende!! Kapaklarıyla zaten beni kalbimden vurdu *.*

      Sil
  2. “Eğer okuduğumuz bir kitap bizi, kafamıza vurulan bir darbe gibi sarsmıyorsa, niye okumaya zahmet edelim ki?"der Franz Kafka. http://kitaplar.in/ Hafızaların en güçlü yerine miras bırakıyor ve siz kitapseverleri tek çatı altında buluşturuyor.
    Okuduğunuz kitapları sisteme ekleyip, yeni çıkan kitaplar hakkında değerlendirme ve oylama yapabileceksiniz. Mamafih; Kitap arkadaşlığı kurabilir, kitaplarınızı ücretsiz olarak takas edebilirsiniz.
    Umut belki gelecek sayfadadır..

    YanıtlaSil