25 Haziran 2015 Perşembe

, , ,

Hello Monster (Remember You) 2015 - Ep. 1 | Dizi Yorumu

Sonunda beklediğime değen bir dizi. 

Merhaba sevgili okuyucu! Yaz tatili geldiğine göre artık dizi-kitap-film üçlüsüyle yatıp kalkmanın da zamanının geldiğini düşünüyorum. Blogda da ufak ufak da olsa değişiklikler olmaya başladı. Aslında daha bitmedi tabi ama tema olarak sanırım bunda karar kıldım.

Evet açıklamalarıma hızla devam ediyorum.  Bundan sonra blogda arada dizi yorumları da paylaşmaya karar verdim. Bilmiyorum iyi mi yaptım ama okuduğunuzda siz karar vereceksiniz. Gelelim Hello Monster'ın yorumuna:


Dizi Adı: Hello Monster (Remember You)
Yönetmen: No Sang-Hoon
Yayınlandığı Kanal: KBS2
Bölüm: 16
Başladığı Tarih: 22 Haziran 2015
Yayınlandığı Günler: Pzt - Salı
Ülke: Güney Kore
Oyuncular: Seo In-Guk ,Jang Na-Ra ,Choi Won-Young,Lee Chun-Hee ,Park Bo-Gum,Min Sung-Wook,Kim Jae-Young, Son Seung-Won ,Jeon Kwang-Leol

Dizi ilk olarak beni afişiyle yakaladı diyebilirim. Harika bir afiş değil mi sizce de ?
Afişte de gördüğümüz karizmatik oppamızı hemen tanımış olmalısınız. Kendisi en son King of High School da oynamıştı. Yine baş karakterdi. Bende o dizide tanımıştım zaten. Oradaki karakteriyle bu dizidekinin arasinda dağlar kadar fark var şimdi. O yüzden karşılaştırma fazla yapamıycam fakat oyunculuğunu beğenmiştim o dizideki.

Diğer bir ana karakterimiz ise Jang Na-Ra. Kendisini de eminim sizinde çok iyi bildiğiniz Fated to Love You dizisi ile tanıyorsunuz. Yani ben ilk yine o dizide kendisiyle tanışmıştım. Oradaki karakteri ve oyunculuğu da ayrı bir beğenmiştim. Tekrar tekrar izlenebilecek bir dizidir.

Konusuna gelecek olursam,

Erkek ana karakterimiz üstün zekaya sahip ve birçok olay yerinde de kendisinin bilgilerine ihtiyaç duyulan bir dedektiftir.(Aynı Sherlock Holmes gibi *.*)
Jang Na-Ra ise polis memurudur. Ikisinin yollari da tahmin edeceğiniz üzere bir olay mahallinde kesişir.

Ben ilk bölümü izlediğimde Sherlock Holmes tadının keskin bir biçimde hissettim. Başka dizilerden örnek vericek olursam: Perception, Lie to Me gibi daha hatırlayamadığım pek çok Amerikan dizisiyle benzerlik içerdiği doğrudur. Eğer bunun gibi dizileri beğeniyorsanız tam size layık bir dizi olduğunu söyleyebilirim.
Benimde sevdiğim bir tür olduğu için hemen takipe aldım.

Dediğim gibi dizi ilk bölümden bizleri yakalıyor ve kafamıza soru işaretleri bırakmaya başlıyor. Olaylar nasıl devam eder, bizleri hayal kırıklığına uğratır mı bilemiyorum ama ilk bölümden benden geçer not aldı diyebilirim. İzledikçe buraya yazmaya devam edeceğim.

Fragmanı da şuraya koydum:

                                   



Beni buralarda bulabilirsiniz;

Twitter
Instagram
Goodreads


7 yorum:

  1. Merhaba

    Bende beğendim diziyi. Özellikle D.O nun psikopat oyunculuğu harikaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür karakterleri seviyoruz ya her türlü *.*

      Sil
  2. oleeey senden seçerim dizi artık yaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Süper bir dizi bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Salam. Bu dramadakı Seo İn Guk un kiçik qardaşı olan oğlan indi/şimdi Reply 1988 də oynayır. Mükəmməl dramadır izləsəniz peşiman olmazsınız ;) Bir də Reply serisindən Reply 1997 də Seo İn Guk özü baş roldaydı izləyin. Ordakı rolu da çox gözəl idi ;) Reply 1997 haqqında istəsəniz blogumda yazımı oxuya da bilərsiniz :) blogunuzu takipdəyəm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Hoş geldin o zaman bloguma :)
      Tavsiye için teşekkürler bakıcam.

      Sil