1 Temmuz 2015 Çarşamba

, ,

Neler Okumuşum? || 2015 - Haziran


Haziran ayı da bitti çabucak değil mi? Aslında benim için haziran ayı yarıda başladı. Çünkü lys maratonu içerisinden daha yeni ayrılmış oluyordum. Ama daha sonra sınavlar bittiğinde tabi ki ilk işim kitap okumak oldu. Ne yazık ki çok fazla kitap okuyamadım. Yinede hiç okumamaktan iyidir öyle değil mi? :)

Bakalım neler okumuşum bu haziran:


2015 Haziran Okuduklarım

  • Ruh Koleksiyoncusu (Rizzoli&Isles #7) - Tess Gerritsen = 4/5
  • Ardımda Kalanlar - Ellen Marie Wiseman = 4/5
  • Küçük Prens - Antoine de Saint-Exupéry = 5/5

Aslında şuan okuduğum ve bitmek üzere olan Alaska'nın Peşinde'yi de bu listeye koymak istiyordum ama maalesef bu aya yetişemiycek. Belki bu yazımdan sonra bitirmiş olucam ama listeye koymak peh hoş durmayacağını düşündüm.

Her neyse. Benim haziran ayı okuduklarım bunlar. Ardımda Kalanlar'ın yorumuna isminin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Onun haricinde Ruh Koleksiyoncusu için bloga yorum girmek istiyorum ama size ufak bir cıtlatırsam eğer yani ne diyebilirim ki. Tess Gerritsen ne yazsa okurum modundayım ben. Eğer sizde öyleyseniz büyük ihtimalle zaten alıp okumuşsunuzdur. Ama diğer taraftan merak ediyorsanız. Bir kere Ruh Koleksiyoncusu serinin 7. kitabı. Ama diğerlerini okumazsanız çok bişey kaybedeceğinizi düşünmüyorum. Her kitapta ayrı bir olay anlatılıyor. Sadece karakterlerde bazı değişimler oluyor o kadar. Yine de ben tabiki seriyi okumanız taraftarıyım. 
Küçük Prens'i anlatmama gerek yoktur sanırım. Çok güzeldi. Hemen 1-2 saatte bitirebiliyorsunuz zaten. Keyifle okudum.

Peki siz bu ay neler okudunuz?


Beni buralarda bulabilirsiniz:
Twitter
Facebook
Instagram
Goodreads

1 yorum:

  1. Küçük Prens'i herkes gibi bende severek okudum,Ruh Koleksiyoncusu'da merak ettiklerimden :)

    YanıtlaSil