31 Ağustos 2015 Pazartesi

, ,

August Playlist | 2015


Sonunda tatil bitiyor. Yehu! Cidden yeter bence çünkü artık üniversite hayatıma başlamak istiyorum eheheh. Yeni bir deneyim benim için o yüzden hem heyecanlı hem de bir o kadar meraklıyım. O yüzden HOŞGELDIN EYLÜL!

Tatilim neredeyse hep evde geçti diyebilirim. Millet deniz, kum, güneş derken ben sıcakta evde kitap okuyuyup film ve dizilere dalmıştım. Aslında fena da değildi hani *.* Son senemde neredeyse yaşamdan kopmuş sadece sınava odaklı yaşadığımdan bu bana cennet gibi geldi. Her neyse ağustos ayında dinlediklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Başlayalım o halde!


Ağustos Playlist


  • Witness (Stripped) by Daughtry
  • My Blood by Ellie Goulding
  • Skipping Stones by Claire De Lune
  • One Heart by Mat Kearney
  • Right Here by Ashes Remain 
  • Ugly Love by Griffin Peterson
  • Speaking of Truth by Laleh
  • Break The Fall by Laura Welsh
  • Sorma by Aydilge (Kiralık Aşk'da duyunca bi sevesim geldi. Liste ile çok zıt duruyor biliyorum. Sorry)
  • My Demons (Acoustic) by Starset
  • Dynasty by Miia
  • Uncover by Zara Larsson 
  • You Should Know Where I'm Coming From by Banks
  • Unbreakable by Jamie Scott

Ayrıca bu listeyi spotify hesabımdan da paylaştım. Oradan dinlemek için tık!

Beni buralarda bulabilirsiniz;

Twitter

0 yorum:

Yorum Gönder