1 Ağustos 2015 Cumartesi

,

July Playlist | 2015



Her ay bitiminde bir playlist paylaşacağımı söylemiştim. Haziran ayının playlistine şuradan ulaşabilirsiniz.
Temmuz ayı benim için çok sıcak geçti açıkcası. Bazı günler kitap bile okuyamadım yani. Ama genel itibariyle tatilimi güzel geçirdim. Bildiğiniz gibi üniversite sınavlarına hazırlanmaktan blogumla ilgilenememiştim bir zamanlar. İşte sonuçlar falan açıklandı ve bende kaydımı yaptırdım. Şimdi biraz daha rahatım *.*



Gelelim temmuz ayında beğendiğim, dinlemekten zevk aldığım playlistime. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.

Temmuz Playlist

  • Powerful by Ellie Goulding & Major Lazer 
  • Lean On by MØ, Dj Snake, Major Lazer
  • 9 Crimes by Damien Rice 
  • Body Talk by Foxes
  • Heroes by Måns Zermerlöw
  • Cough Syrup by Young the Giant
  • Locked Away by R. City feat. Adam Levine
  • Courtesy Call by Thousand Foot Krutch
  • Familiar Taste of Poison by Halestorm
  • Angel by Theory of a Deadman
  • Golden by Travie McCoy feat. Sia
  • Dark Matter by Andrew Belle
  • All or Nothing by Theory of a Deadman
  • No More Losing The War by Half Moon Run
  • I'm So Sorry by Imagine Dragons
  • Everything's An İllusion by Mayday Parade
  • Shots by Imagine Dragons
  • Gold by Imagine Dragons
Spotify'den dinlemek ve takip etmek için buradan ulaşabilirsiniz.

NOT: Şuan Labirent: Ölümcül Kaçış'ı okuyorum. Onu okurken Imagine Dragons'un Smoke + Mirrors albümünü dinliyorum. Sanki bu kitap için şarkılar yapılmış gibi. Dinlemenizi tavsiye ederim. 

0 yorum:

Yorum Gönder