1 Ağustos 2015 Cumartesi

, , , ,

Neler Okumuşum? | 2015 - Temmuz


SICAĞĞGGGKK! Evet sonunda cidden sıcakları hissettiğimiz aylardayız. Temmuz bize yazı getirdi diyebiliriz. Halbuki ben çok güneşi, kumsalı bekleyen insanlardan değildim. Neden böyle aniden yağmurlar kesildi ve güneş tam tepemizde "hepiniz yanacaksınız!!!" moduna geçti ki? 


Tabi yaz demek sadece güneş, kumsal, tatil demek değil. Benim için yazın anlamı 'D&R İndirimleri' demektir. Ramazan bayramınea haliyle hala harçlık aldığım için bunları güzel zamanda harcamak gerektiğini düşünüyordum. Eh bayramdan sonra da bu güzel indirim gelince güneşi falan unuttum ve soluğumu D&R'da aldım. Eğer aldıklarımı merak ediyorsanız yeni bir bookstagram hesabı açtım ve aktif 
kullanmaktayım. Mutlaka beklerim! Kullanıcı adım: darknessofthetardis

Ay yine konudan sapmışım! Öhüm, ne diyordum? Yada ne demek istemiştim ne oldu? Evet başlıktan da anlayacağınız üzere temmuzda neler okumuşum onlara bir bakıcaz. Daha sonra zaten bol bol dedikodu yaparız ;)


  • Alaska'nın Peşinde - John Green = 5/5
John Green'i Kağıttan Kentler ile tanıdım ve büyük bir hayranı oldum. O yüzden ne kadar objektif olabilirim bilmiyorum. Alaska'nın Peşinde yine harikaydı. Yorumunu ne zaman girerim bloga bilemiyorum ama siz eğer Kağıttan Kentler'i sevdiyseniz bu da en az onun tadında bir hikaye. Yine John döktürmüş anlayacağınız  *.*
Benim Uzak Yıldızım bu ay en düşük puanı verdiğim kitaptı. Aslında kurgusu benim beğendiğim, okumaktan zevk aldığım birşeydi fakat yazaların gereksiz uzatmaları ister istemez kitaptan soğumama neden oldu. Puanım da maalesef bu yüzden düşük olmak zorunda kaldı. Yine de seriye devam edeceğim. Detaylı yorum için kitabın isminin üzerinden tıklayıp ulaşabilirsiniz.
  • Ateşli Kalp (Kanbağı #4) - Richelle Mead = 5/5
Ne diyebilirim diye düşündüm ve sanırım sadece ADRIAN demem yeterli. Yani serinin konusu, akışı falan iyi ama yani onlar iyi olmasaydı bile ben sadece Adrian aşkımı görmek için okurdum bu seriyi. Fazla söze gerek yok, OKUYUN! 
  • Gümüş Gölgeler (Kanbağı #5) - Richelle Mead = 5/5
Resimde kendileri yoklar. Neden diye sorarsanız eğer size güzel bir cevabım var. Hazır mısınız???!!! Çünkü..... yazarımız dördüncü kitabı öyle bir bitirdi ki.... ALLAH ALLAHH diye yanıp tutuştum. Hemen beşinci kitabın elimde olması lazımdı. Bende ne yaptım... Gittim pdf indirdim okudum. Hıh! -.- Aslında alışık olmadığım bir şey pdf formatında okumak ama İNANIN bu çok acildi. Seriyi okuyanlar sadece beni anlar :((

Her neyse. En kısa zamanda zaten bir kitap alışverişi yapıcağım. O zaman elimde olacak bebeğim *.*


Yeap. Bu kadardı. Peki sizler neler okudunuz? Bana yana yakıla tavsiye edeceğiniz kitaplar var mı? Sizde benim gibi Adrian hayranı mısınız? (Sonuncuyu dikkate almayın. O sadece BENIM!) 
Yorumlarınızı bekliyorum! :*





0 yorum:

Yorum Gönder